۱۳۹۱ مهر ۲۴, دوشنبه
۱۳۹۱ مهر ۱۹, چهارشنبه
بیدار باش،داستان خانواده هاشمی نشان دادن قدرت جمهوری اسلامی است وبس!!!
سیدمحمود علیزاده طباطبایی(وکیل مهدی هاشمی) با توجه به برخی از خبرها در مورد «ابراز رضایت
خانواده هاشمی رفسنجانی از نحوه برخورد دستگاه قضا ایران با مهدی و فائزه هاشمی»
گفت: آقای هاشمی گفتند که انتظار داریم با مهدی طبق قانون رفتار کنند و اگر
دیدیم روال غیرقانونی طی میشود، حتما عکسالعمل نشان میدهیم.
در جای دیگر هم هاشمی گفته است که به کار دستگاه قضا در ایران اعتقاد دارم ومی دانم کار خود را در این زمینه به درستی انجام میدهد
با گفته های تآمل برانگیز این آقای رئیس مصلحت چه چیزها که به ذهن انسان خطور نمی کند وحرفهای چند سوی آنان باید خیلی چیزها را روشن سازد!
اشتراک در:
پستها (Atom)
