۱۳۹۲ مرداد ۲۸, دوشنبه

شایعه منحل شدن شورای ملی از کجا آب میخورد؟





 متن این شایعه:
 از آنجایی که برپایی و تشکیل شورای ملی ایران این بود که بتواند بستری را فراهم کند تا نیروهای سیاسی ـ مدنی، علیرغم گرایش ها و اندیشه های گوناگون، با همکاری و اتحاد و پرهیز از هرگونه خشونت و انتقام جویی، برای پشتیبانی از مبارزات وخواست های مردم، در جهت استقرار دموكراسی و حقوق بشر در ایران،همچنین دستیابی به شرایط مناسب برای برگزاری انتخابات آزاد، سالم و عادلانه با پیروی از ماده ۲۱ بیانیه جهانی حقوق بشر و اعلامیه ۱۵۴ نشست شورای بین المجالس ، همراه با نظارت نهادهای جهانی بی طرف مانند سازمان ملل متحد، به منظور انتخاب نمایندگان مردم در مجلس موسسان، جهت تدوین قانون اساسی نوین ایران و برگزاری همه پرسی برای تعیین نوع نظام و تصویب قانون اساسی نوین، توسط مردم ایران بود.
در همین راستا، پس از چندین ماه تلاش و رایزنی با فعالان و سازمان های مدنی ـ سیاسی، " كميته موقت هماهنگی برای تشكيل شورای ملی ايران "،  به نتیجه مطلوب که هدف غائی آن آزادی مردم ایران از بند جمهوری اسلامی میباشد نرسیده و به این جهت بنده به عنوان سخنگوی این شورا اعلام می نمایم که شورای ملی ایران از هم اکنون منحل اعلام میشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر