مستندات زیادی وجود دارد که بی بی سی فارسی کاملا هم مسیر با جمهوری اسلامی قدم بر می دارد وخط گیری های آن نیز از داخل ایران می باشد واگر هم دقت بیشتری کرده باشیم تنها شبکه ای هست که در داخل ایران تبلیغ واز سوی دیگر تنها شبکه ای هست که در مستندات ضد ایرانی که از رسانه ایران پخش می شود مورد ضربه وعوامل وجریان آن مورد نقد وبررسی قرار می گیرند در صورتی که شبکه های زیادی هستند که خوی ضد ایرانی بیشتری دارند ونکات وبرنامه های زیاد ضد آخوندی به نمایش می گذارند و بیان های خیلی تندی نیز روانه سران رژیم می کنند حال چرا باید فقط بی بی سی فارسی مورد حمله جمهوری اسلامی قرار گیرد واین نیست که داخلی ها می خواهند تنها مردم را مشغول این شبکه خودی کنند
سوال مهمتر که چرا مدیر شبکه شخص (صادق صبا) که دارد در آنسوی مرزها کار آزادی خواهانه انجام می دهد به ایران تردد راحت داشته باشد وبه شهرهای مذهبی سفر کرده وبا مراجع وآیت ا...ها دیدار کند؟
