۱۳۹۰ دی ۷, چهارشنبه

چرا تیمسار روحانی <هخا> شد؟


در حالی که چند سال قبل طرح فردی به نام هخا برای براندازی جمهوری اسلامی مدت ها به موضوع جوک و لطیفه گویی مردم تبدیل شده بود(هخا برای چند هفته به صورت مدام وبا جدیت تمام تبلیغ می کرد که فلان روز وفلان ساعت با 50هواپیما وارد فرودگاه مهرآباد می شود وجمهوری اسلامی را ناگهان ساقط خواهد کرد و شبکه های ماهواره ای اپوزیسیون برانداز نیز از این فرد حمایت می کردند،بر اساس این گزارش هخای جدید که خود را فرمانده عملیاتی یک گروهک ناشناخته موسوم به عقاب ایران معرفی می کند،در حالی که با لباس نظامی و ظاهری خنده آور در مقابل دوربین شبکه های پارس وایران آریائی ظاهر شده و طرح براندازی فوق العاده پیچیده خود را برای براندازی نظام ایران تشریح می کند،وی که خود را سرلشکر خلبان نیروی هوایی شاهنشاهی ایران معرفی می کند برای بار دوم است که مدتی شروع کرده به تعیین روز و طرح براندازی.
ناگفته نماند که طرح اول ایشان خیلی خیلی در عاقبت شبیه طرح هخا بود.

۱۳۹۰ آذر ۳۰, چهارشنبه

برهنه شدن نشانه هویت ایرانی ماست!!!!

چند مدت پیش مجری شبکه پارس(میبدی) در یکی از برنامه های خود عنوان کرد چرا شما ایرانی ها اینقدر بدن های خود را پوشانده نگه میدارید این هویت ایرانی ما نیست هویت ما میگوید که بدن های خود را نمایان کنیم و مانند آن دختر مصری ماجده علیاء پیام خود را به دنیا برسانیم!!!
حال باید پرسید که برای رساندن پیام حتما باید عریان شد؟
سوالی دیگری که جای مطرح شدن دارد آیا هویت ایرانی برهنه بودن بدن است؟
یا اینکه خود این فرد وخانواده او نیز راضی هستند هویت خود را اینگونه به دنیا نشان دهند؟؟؟

۱۳۹۰ آذر ۱۳, یکشنبه

روابط ایران و انگلیس قطعا بعداز پایان دولت نهم از سر گرفته خواهد شد.چرا؟؟؟؟

روابط ایران انگلیس بعداز این دولت همسو با مجلس با رهبری از سر گرفته خواهد شد و مانند زمان محمد خاتمی روابط ایران با خیلی از کشورها بین المللی خواهد شد.چرا؟چون تجربه انتخابات قبلی نشان داد که انتخابات آینده از آن سبزها خواهد شد وبا رای طرفداران این دولت که قطعا خواستار روابط شدید بین المللی خواهند بود واگر فرد مورد نظر چنین نظری نداشته باشد به خواسته طرفداران خود تن به چنین کاری خواهد زد.
بنابراین خوستاران این روابط با آینده ای روشن امیدوار باشند در برهه ای از روابط تیره که هستیم.....

۱۳۹۰ آذر ۱۰, پنجشنبه

چرا تیمسار روحانی اول مهر به ایران نیامد؟؟؟؟؟

تیمسار روحانی قول داده بود اول مهرماه به ایران آمده و ایران را آزاد کند او معتقد است حضور عده ها دفاع نظامی ندارد و برای این طرح بزرگ !!!! و البته محرمانه آب گرفتگی ناشی از سیل را نشان داد و به ماموران خود در ایران گفت : جریان را هدایت کنند.
تیمسار روحانی در رژیم پهلوی پنچرگیری چرخ هواپیما را به عهده داشته است.