روابط ایران انگلیس بعداز این دولت همسو با مجلس با رهبری از سر گرفته خواهد شد و مانند زمان محمد خاتمی روابط ایران با خیلی از کشورها بین المللی خواهد شد.چرا؟چون تجربه انتخابات قبلی نشان داد که انتخابات آینده از آن سبزها خواهد شد وبا رای طرفداران این دولت که قطعا خواستار روابط شدید بین المللی خواهند بود واگر فرد مورد نظر چنین نظری نداشته باشد به خواسته طرفداران خود تن به چنین کاری خواهد زد.
بنابراین خوستاران این روابط با آینده ای روشن امیدوار باشند در برهه ای از روابط تیره که هستیم.....

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر