۱۳۹۲ مهر ۲۳, سه‌شنبه

وقتی بی بی سی جرأت اعتراض به جمهوری اسلامی ندارد


همانطور که مطلع هستید به فراخوان تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری- حکمتیست، روز 10 اکتبر 2013 روز جهانی علیه مجازات اعدام آکسیون های اعتراض در کشورهای مختلف برگزار گردید
که از جمله این کشورها انگلیس(لندن) نیز میزبان این اعتراضات بود غروب روز پنجشنبە دهم اکتبر دەها نفر در لندن بمناسبت "روز جهانی مبارزە برای لغو اعدام " بە فراخوان حزب حکمتیست و سایر جریانات دیگر تجمع کردە و با در دست گرفتن شعار و بانر علیە "مجازات" اعدام بە زبانهای فارسی و انگلیسی شعار سر دادە و عابرین زیادی را کە بخشی از انان از کارکنان سرویس جهانی بی بی سی بودند متوجە اعتراض خود نمودند.

نقش مخرب میدیای نوکر از جملە "بی بی سی" و "سی ان ان" در مقبولیت بخشیدن بە رژیم هار اسلامی سرمایە بە رهبری روحانی و تیم جدیدش و خاک پاشیدن بە چشم طبقە کارگر و مردم شرافتمند ایران، اشارە نمود و گفت کە اینان دروغ میگویند و باید طبقە کارگر ایران، زنان و جوانان ایران بە عمر ننگین جمهوری اسلامی پایان دهند.
سە روز قبل از تظاهرات در تماس تلفنی سعید آرمان با کارکنان بخش فارسی بی بی سی هماهنگ شدە بود کە روز دهم اکتبر بعنوان روز جهانی مبارزە برای لغو اعدام و بویژە در ایران با بالاترین تعداد اعدام در مقابل بی بی سی تجمع خواهیم کرد و خواهان پوشش این اعتراض بحق از جانب بی بی سی شدە و در روز اعتراض مجددا بە انان یادآوری شد و متعهد شدند کە انرا پوشش خواهند داد. اما در یک حساب سر انگشتی کاملا مشخص بود کە بی بی سی تصمیم گرفتە است کە دولت روحانی را از گزند مخالفینش برای رکوردار شدنش در اعدام یکصد و بیست و پنج نفر در فاصلە زمانی کوتاە، مصون بدارد. این بی توجهی و عدم پوشش خبری این روز جهانی مهم از جانب این رسانە یک افتضاح سیاسی بیش نیست و بە همین دلیل بە درست بە زبانهای فارسی و انگلیسی با صدای بلند شعار شرمت باد بی بی سی، شرمتان باد حامیان روحانی و رژیم فاشیست اسلامی، سر دادە شد.

۱۳۹۲ مرداد ۲۸, دوشنبه

شایعه منحل شدن شورای ملی از کجا آب میخورد؟





 متن این شایعه:
 از آنجایی که برپایی و تشکیل شورای ملی ایران این بود که بتواند بستری را فراهم کند تا نیروهای سیاسی ـ مدنی، علیرغم گرایش ها و اندیشه های گوناگون، با همکاری و اتحاد و پرهیز از هرگونه خشونت و انتقام جویی، برای پشتیبانی از مبارزات وخواست های مردم، در جهت استقرار دموكراسی و حقوق بشر در ایران،همچنین دستیابی به شرایط مناسب برای برگزاری انتخابات آزاد، سالم و عادلانه با پیروی از ماده ۲۱ بیانیه جهانی حقوق بشر و اعلامیه ۱۵۴ نشست شورای بین المجالس ، همراه با نظارت نهادهای جهانی بی طرف مانند سازمان ملل متحد، به منظور انتخاب نمایندگان مردم در مجلس موسسان، جهت تدوین قانون اساسی نوین ایران و برگزاری همه پرسی برای تعیین نوع نظام و تصویب قانون اساسی نوین، توسط مردم ایران بود.
در همین راستا، پس از چندین ماه تلاش و رایزنی با فعالان و سازمان های مدنی ـ سیاسی، " كميته موقت هماهنگی برای تشكيل شورای ملی ايران "،  به نتیجه مطلوب که هدف غائی آن آزادی مردم ایران از بند جمهوری اسلامی میباشد نرسیده و به این جهت بنده به عنوان سخنگوی این شورا اعلام می نمایم که شورای ملی ایران از هم اکنون منحل اعلام میشود.

۱۳۹۲ خرداد ۸, چهارشنبه

دروغگویی کاندیداهای ایران در بیوگرافی خود+سند

حسن روحانی در بیوگرافی رسمی خود اعلام کرده است که مدرک فوق لیسانس و دکتری خود را در رشته حقوق از دانشگاه گلاسگو در اسکاتلند دریافت کرده است.

 عکس از صفحه مرکز تحقیقات استراتژیک وابسته به مجمع تشخیص مصلحت نظام
سایت ایران الکشن واچ، با مراجعه به سایت رسمی این دانشگاه و همچنین سرویس پایان‌نامه‌های آن، نام کنونی "حسن روحانی" و پیش از انقلاب وی "حسن فریدون" را با تمامی املاهای انگلیسی ممکن جستجو کرده است؛ همچنین به کاتالوگ عمومی کتابخانه بریتانیا مراجعه کرده است. اما به هیچ نشانه‌ای از وی دست نیافته است. دیده بان انتخابات ایران اذعان می‌ کند که در انتها از دانشگاه گلاسگو استعلام کرده و سخنگوی این دانشگاه در پاسخ اعلام کرده است که {هیچ سابقه‌ای از هیچ کس با این نام} تا به حال در این دانشگاه وجود نداشته است ؛ لینک پایگاههای مورد تحقیق این سایت در متن اصلی خبر که در اواخر ژانویه ۲۰۱۳ منتشر شد موجود است.
 بد نیست شیخ دیپلمات در خصوص ابهام موجود در مدرک خود توضیح دهد.چند سال قبل هم دانشگاه آکسفورد، اعطای مدرک دکتری به یکی از وزاری دولت را تکذیب کرد که سر و صدای زیادی به همراه داشت.
 سایت ایران الکشن واچ (دیده بان انتخابات ایران) مدرک دکتری حسن روحانی را بررسی کرد
سایت رسمی  دانشگاه گالاسگو و همچنین سرویس پایان‌نامه‌ها مورد بررسی قرار گرفت
در قسمت بایگانی سایت جستجوی نام (hasan rowhani) حسن روحانی بی نتیجه است
این را باید اضافه کرد که دانشگاه گلاسگو ( University of Glasgow)‏ در سال ۱۴۵۱ میلادی در شهر گلاسگو در اسکاتلند تاسیس شده و یکی از دانشگاه‌های باستانی بریتانیا و چهارمین دانشگاه قدیمی انگلیسی‌زبان دنیا است. بیش از ۲۳٬۰۰۰ نفر دانشجو از بیش از ۱۰۰ کشور در مقاطع گوناگون از کارشناسی تا دکترا در این دانشگاه به تحصیل و پژوهش مشغولند.
 

۱۳۹۱ اسفند ۲۳, چهارشنبه

نوري زاده اولين تلويزيون عريي – فارسي را افتتاح کرد!



مطلع شديم سلطان آل سعود در يك آروغ بي موقع ،لاشخور هميشگي خود را از لندن فراخونده بر سفره نفت خود نشانده و دستور تاسيس يك شبكه ي ماهواره اي خود فروخته را به عليرضا سعودي زاده(نوري زاده) ديكته كرده و او نيز بدون فوت وقت به سمت لندن به همراه تكه لاشه ي نفتي كه از سر سفره آل سعود كنده بوده (به مبلغ 20 ميليون دلار) حركت كرده و مجموعه خبرنگاران و مجريان اخراجي ساير شبكه هاي ماهواره اي را فراخوانده و هسته اوليه را تشكيل داده است و چند صباحي در حال اجرا برنامه هاي ديكته شده ي عربستان مي باشد،اما مانند هميشه تا زير گلو در گِل فرورفته و در حال فرو رفتن است از دوستان و حاميان عرب تلويزيون آل سعود ايران فردا دعوت مي شود پاراگراف ذيل را كه فراخوان اعراب است به گوش جان بسپارند :
فراخوان تبليغ، جهت فروش كنسرو ملخ براي جلب كمك هاي مردمي عربستان  براي حمايت و پشتيباني از تلويزيون ايران فردا آغاز گرديد، طبق آخرين اخبار با توجه به علاقه شديد آل سعود و مردم عربستان به كنسرو ملخ ، مبلغ هنگفتي از اين پشتيباني ها تجميع گرديده و در يك گوني پستي به آدرس تلويزيون نوري زاده ارسال خواهد شد .

۱۳۹۱ اسفند ۹, چهارشنبه

چرا نوری زاده بین همه دروغگوی مثلثی شکل لقب گرفت؟

ما آخرش نفهمیدیم این آقای نوریزاده چی کاره است؟ شاعر؟ خبرنگار؟ تحلیلگر سیاسی؟ رهبر اپوزیسیون؟ جاسوس؟ هیچکدام یا همگی باهم؟
خودش که هیچ خلاصه من را هم دچار بحران هویت کرده است!!ا
تو کار خبرنگاری خرابکاری میکنه، و بیشتر میخواد!! گند کار که در می
اد میگه شاعرم
تو کار رهبری اپوزیسیون شرکت میکنه گندش که در میاد میگه خبرنگارم
هر چند وقت یکبار از آخوندی طرفداری میکنه و او را آبروشوئی میکند آنوقت اسم خود را گذاشته "تحلیلگر بیطرف"!ا
با تمام نامداران ایران معاصر یا همسایه بوده یا همکلاس یا همکار!! البته بعد از مرگشان که نتوانند خلافش را ثابت کنند
به ادعای خودش بسیاری از جاسوسان ایران و دیگر کشورها را میشناسد ولی خودش جاسوس نیست!!ا
و اما یک سوال: چرا هر کس از وزارت اطلاعات میبره و فرار میکنه، اول از همه میره سراغ ایشان؟ آیا ایشان سفیر سفارتخانه ضد اطلاعات است یا وزیر
لاطائلات؟
در دادگاهی قاضی به فرد متهم به دزدی میگوید چه دفاعی از خود داری؟
متهم!! میگوید: جناب قاضی نمیدانم چرا هر وقت چیزی گم میشه، همه به من شک میکنند و عجیت تر از آن این است که اتفاقا!! آنرا در جیب من هم پیدا میکنند
در دادگاه دیگری قاضی از همین فرد پرسیده بود چرا جیب این آقا را زدی؟ او میگوید که فکر کردم جیب خودم است. قاضی میپرسد
چرا پول را برداشتی؟ میگوید: جناب قاضی اختیار جیب خودمون را نمیتوانیم داشته باشیم؟

۱۳۹۱ اسفند ۲, چهارشنبه

دل نوشته من به جناب آقای نوری زاد:گاه به نظر می رسد قلم از دست رها شده است!

جناب آقای نوری زاد
بنده از زندگی شما و مشرب شما آنچنان خبری ندارم و اولین بار بود که بعد از دیدن مطالب زیادی که در مورد شما منتشر میشد بر خوردم و به سایت شما و مطالبتون سری زدم واین حرکت من بدون سوء ذهنیتی همرا بود
گفتم بگذار یک مطلبی از ایشان بخوانم و بعد در مورد افکارتان تصمیم گیری کنم و زندگی و اگر مجاهدتی هم داشته اید را کامل بخوانم
چرا که به من و امثال من یاد داده اند که هر کس رو می توانی از روی آثار و افکارش بشناسی
من این مطالبتان را خواندم و حال از روی آگاهی می گویم منطقی در هیچ جای سخنان شما ندیدم
مطلب و ادعایی بود ولی دلیلی نبود...
گاه به نظر می رسد قلم از دست رها شده است!

۱۳۹۱ بهمن ۳, سه‌شنبه

درخواست فائزه هاشمی از یک نماینده مجلس حکومتی در بازدیدش چه بود؟


در خواست اول :خواسته های او با توجه به وضعیت خانوادگی او مطرح شده مثلا او به نوع غذا ایراد می‌گرفت که باید گفت شاید هم حق دارد زیرا او غذاهایی را که همه می‌خورند نمی‌خورده او بچه آهو میخورده الان نمی خوره
در خواست دوم: فائزه هاشمی همچنین خواستار آزادی مشروط برخی زندانیانی شد که نیمی از مدت زندان خود را متحمل شده‌اند(یعنی خودش)
در خواست سوم: جمع‌آوری دوربین‌های مدار بسته از دیگر خواسته‌های فائزه هاشمی در دیدار با نمایندگان مجلس حکومت ایران از زندان اوین بوده است!احتمالا او میخواهد شیطنت هایی انجام دهد که دوربین ها مانع فائزه خانوم هستند
ناگفته نماند که برادر فائزه هم قبل تر در یک هتلی در شمال زندانی بود که مدتی قبل با وثیقه 12 میلیاردی به آغوش خانواده اکبر برگشت.