۱۳۹۱ دی ۱۱, دوشنبه

مدیر بی بی سی فارسی تمام برنامه ها و خط گیری ها را از سران ایران و آیت ا...های ایرانی می گیرد!!!

مستندات زیادی وجود دارد که بی بی سی فارسی کاملا هم مسیر با جمهوری اسلامی قدم بر می دارد وخط گیری های آن نیز از داخل ایران می باشد واگر هم دقت بیشتری کرده باشیم تنها شبکه ای هست که در داخل ایران تبلیغ واز سوی دیگر تنها شبکه ای هست که در مستندات ضد ایرانی که از رسانه ایران پخش می شود مورد ضربه وعوامل وجریان آن مورد نقد وبررسی قرار می گیرند در صورتی که شبکه های زیادی هستند که خوی ضد ایرانی بیشتری دارند ونکات وبرنامه های زیاد ضد آخوندی به نمایش می گذارند و بیان های خیلی تندی نیز روانه سران رژیم می کنند حال چرا باید فقط بی بی سی فارسی مورد حمله جمهوری اسلامی قرار گیرد واین نیست که داخلی ها می خواهند تنها مردم را مشغول این شبکه خودی کنند 
سوال مهمتر که چرا مدیر شبکه شخص (صادق صبا) که دارد در آنسوی مرزها کار آزادی خواهانه انجام می دهد به ایران تردد راحت داشته باشد وبه شهرهای مذهبی سفر کرده وبا مراجع وآیت ا...ها دیدار کند؟

۱۳۹۱ آبان ۲۱, یکشنبه

هاشمی رفسنجانی از خطرناک کردن وضعیت ایران تا بلند کردن دیوار بی اعنمادی ایران و آمریکا

اگر هاشمی مدعی باشد که تغییر کرده است، شاید جای چون و چرا کردن با او نباشد. اما مسئله، مسئله تحریف و جعل تاریخ است. او یکی از مؤثرترین افرادی بود که کشور را به این وضعیت خطرناک کشاند. ولی اینک از فرصت بحرانی موجود استفاده کرده و می‌کند تا گذشته‌ای طلایی از دوران خود بسازد و همه مسائل و مشکلات را به گردن احمدی‌نژاد بیندازد.
دیوار بی‌اعتمادی میان ایران و آمریکا یک شبه درست نشد، این دیوار رفته رفته و با اعمال طرفین ساخته شد. هر چه زمان گذشت، بر بلندی این دیوار افزوده گشت. این دیوار را سیاست‌سازان و تصمیم‌گیران اصلی ساخته‌اند
اینک ما در شرایطی قرار نداریم که به خاطر تاریخ‌سازی جدید بازیگران از تاریخی که خود قبلاً ساخته‌اند، نزاعی در بیندازیم. برای اینکه ابتدا باید ایران و ایرانیان را از این وضعیت خطرناک نجات داد. حفظ ایران و زندگی و سلامت ایرانیان از هر امر دیگری مهم‌تر است.

۱۳۹۱ مهر ۱۹, چهارشنبه

بیدار باش،داستان خانواده هاشمی نشان دادن قدرت جمهوری اسلامی است وبس!!!

سیدمحمود علیزاده طباطبایی(وکیل مهدی هاشمی) با توجه به برخی از خبرها در مورد «ابراز رضایت خانواده هاشمی رفسنجانی از نحوه برخورد دستگاه قضا ایران با مهدی و فائزه هاشمی» گفت: آقای هاشمی گفتند که انتظار داریم با مهدی طبق قانون رفتار کنند و اگر دیدیم روال غیرقانونی طی می‌شود، حتما عکس‌العمل نشان می‌دهیم.
در جای دیگر هم هاشمی گفته است که به کار دستگاه قضا در ایران اعتقاد دارم ومی دانم کار خود را در این زمینه به درستی انجام میدهد
با گفته های تآمل برانگیز این آقای رئیس مصلحت چه چیزها که به ذهن انسان خطور نمی کند وحرفهای چند سوی آنان باید خیلی چیزها را روشن سازد!

۱۳۹۱ مهر ۴, سه‌شنبه

شورای ملی یعنی چک سفید دادن به رضا پهلوی

همه چیز روشن و آشکار است که امضا پای چنين بیانیه ای‌(شورای ملی) که در واقع لبیک نامه است ،لبیک به فرد و گروه سلطنت طلبان تندرو تلقی‌ میشود و دادن چک سفید به شخص آقای رضا پهلوی می‌باشد 
آقای رضا پهلوی در تحمیق ملت ایران و روشنفکران تا آنجا پیش رفته اند که به جای پاسخگویی به مصاحبه پر از منیت خود با مجله فوکوس و موضوع شکایت خود از خامنه‌ای که درآن سعی‌ بر تبلیغ خویش داشتند نه محکومیت خامنه ای ،اینک ورقه ای‌  با سر تیتر سفید که جای فرستنده درآن خالی‌ است را جلوی پای فعالان سیاسی باسابقه و متفکّرین گذاشته تا ابتدا آنها امضا بزنند آنگاه در محل فرستنده نام خود را بنویسند! و در اینراه از مقدّس‌ ترین واژه یعنی‌ ملی‌ سو استفاده میکنند.

۱۳۹۱ شهریور ۶, دوشنبه

چرا این روزها بان کی مون شده پدر یتیمان...

چرا بجای نامه های عاشقانه ورمانتیک به بان كی مون٬ كه غالبا از طرف دوم خردادیهای امروز سبز داده میشود تا با ایجاد یك امید تصنعی مردم را بدنبال نخود سیاه بفرستند مانند قبل و بسكوت بكشانند٬ باید به مردم گفت که گول این حرف ها را نخورید که اینها بیشتر به دنبال اهداف خود هستند که بتوانند از آن نان بخورند مانند گذشته ها که رسیدن به قدرت وبیچاره کردن عده ای ازجوانان آزاد اندیش را دنبال کردند.
این كنفرانس قرار است پایه های سیاسی جمهوری اسلامی را محكم كند وکمی نیز وضعیت اقتصادی آنان را بهبود ببخشد.
دوم خردادیها نشان داده اند که طبق گذشته طرح کمک به جمهوری اسلامی را دارند نمی دانم چرا فکر می کنند “بان كی مون” آمده ایران زندانی آزاد كند یا حتی شرایط آنها را بهبود ببخشد.

۱۳۹۱ خرداد ۲۴, چهارشنبه

اردشير اميرارجمند نفوذي وزارت اطلاعات در ميان اپوزيسيون ومردم!!!



تجمع سكوت در پياده روها و اغلب در مكان هايي كه در روزهاي عادي نيز شاهد حضور گسترده مردم هستيم!!!
اتفاقي كه تا امروز افتاده آن است كه اين دعوت به تجمع از طرف حاميان جدي گرفته نشده و به همين دليل نه تنها سودي نداشته، بلكه باعث نا اميدي و سرخوردگي بيشتر حاميان جنبش شده است. عدم حضور محسوس و مشخص افراد در اين تجمع ها، نه تنها اعتماد به نفس در ميان حاميان جنبش را كاهش داده، بلكه حاكميت را نيز در برخورد با حاميان اين جنبش و معرفي آن به عنوان يك جنبش مرده، جسورتر كرده است
مهم ترين اتفاقي كه براثر دعوت هاي تكراري و بي ثمر شوراي هماهنگي سبز رخ داده، چيزي نيست جز قدرت گرفتن تفكري كه از ابتدا نيز با حضور در خيابان ها و سياست خياباني مخالف بود
از طرف ديگر در اين مدت، شاهد باز شدن چندين شكاف مختلف در ميان حاميان جنبش سبز بوده ايم. از طرفي ميان نيروهاي داخل و خارج، شكاف ها بيش از پيش شده است
اعضاي شورا هيچ كاري انجام نداده اند، فقط هر چند صباحي بيانيه اي مي نويسند و ديگر هيچ! 
آنها حتي جرأت بازنگري در منشور جنبش را ندارند و به مصداق خودگويي و خودخندي، پس از هر دعوت به تجمعي، خبر از حضور باشكوه مي دهند، بدون اينكه مستندي براي اين سخنان خود ارائه كنند
شوراي هماهنگي سبز، در مدتي كه از زمان تشكيل آن مي گذرد، اگر نگوييم مهم ترين نقش، اما يكي از مهم ترين نقش ها را در ريزش نيروها بروز اختلافات مختلف در آن و پراكنده و مأيوس كردن نيروها داشته است.
مهمترین مسئله این است که  بسياري از محافل وبخصوص روشنفکران خارجی،شوراي مذكور و اردشير اميرارجمند را نفوذي وزارت اطلاعات در ميان اپوزيسيون ومردم  معرفي مي كنند.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۳, شنبه

شکنجه هم شکنجه های قدیم(چگونگی شکنجه ساواک از زبان یک فعال اپوزیسیون شکنجه شده)

حشمت رئیسی فعال سوسیال دموکرات در گفتگو با تلویزیون ماهواره ای "کانال یک به چگونگی شکنجه های وحشناک  ساواک در زندان ها اشاره و به عنوان نمونه از یکی از آن شکنجه ها، که خود در زندان ساواک تجربه کرده بود پرده برداشت.
او گفت:یک شکنجه بسیار سختی وجود داشت که در میان زندانیان "ساواک" به "آپولو" معروف بود و زندانی را درون این دستگاه قرار می دادند و یک کلاه "کاسکت" بر سر زندانی گذاشته می شد تا فریاد های طبیعی زندانی بر اثر شکنجه چندین برابر بازتاب داشته باشد تا اعصاب زندانی به هم بریزد و دست ها و پاهای زندانی بسته می شد و با کابل های 8 لایه که از قطر زیادی درست شده بودند و درد استخوانی ایجاد می کرد بر بدن زندانی و کف پاها ضربه زده می شد.
او ادامه داد:وقتی مرا دستگیر کردند با این دستگاه به مدت ده  روز به طور مرتب شکنجه می دادند به طوریکه آرزوی مرگ می کردم و آنقدر شکنجه دادند که به حال مرگ افتادم و پاهایم چنان متورم شد که تیم پزشکی می خواست بر اثر عفونت و سیاهی پاهایم را قطع کند اما یک دکتر دیگر توانست با تلاش خود از این کار جلوگیری کند. اما بر اثر این شکنجه ها تقریبا کلیه هایم از کارافتاد و دستگاه تناسلی ام دچار عفونت شد و خون جاری می شد.

۱۳۹۱ فروردین ۲۲, سه‌شنبه

درخواست کمک مالی شاهزاده پهلوی از اسرائیل!!!

شاهزاده رضا پهلوی فرزند شاه سابق ایران در مصاحبه ای با یک شبکه تلویزیونی اسرائیل پخش شد تاکید کرد که بمباران ایران به سود نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.
شاهزاده  در ادامه خواستار آن شد که اسرائیل توانمندی های تکنولوژیک و مالی خود را در راستای حمایت از اپوزیسیون ایران به کار گیرد.
درست است سرکیسه نمودن کشورهای غربی وآمریکا ازسوی اپوزیسیون خارج نشین وآزادیخواه همواره در جذب بودجه های اختصاص یافته برای آزادی ایران با یکدیگر جدال و مسابقه دارند.
موضوعات زیادی میتوان در این صحبت های شاهزاده جستجو کرد وآن این است که ایشان با یک ترفندی مخالفت می کند با حمله نظامی به ایران از سوی اسرائیل وآمریکا واز سوی دیگر میخواهد با کمک مالی گرفتن از آنها از مردم ایران حمایت کند.
سوالی که اینجا مطرح است این است که آیا حمایت از مردم ایران میتواند به هر قیمتی باشد؟
وسوال مهمتر این است که کمک گرفتن از اسرائیل باید در راستای اهداف خود آنها باشد وآنها که به شما کمک کنند از شما چه میخواهند واین فکر نیست که خواست های آنها میتواند از حمله نظامی برای مردم ایران گرانتر تمام شود؟

۱۳۹۰ اسفند ۲۳, سه‌شنبه

عده ای میخواهند روز رستاخیز را به جمعه موکول کنند!!!

در وبلاگ تیمسار نیوز خوندم که از جانب گروه عقاب اطلاع داده شده بود که به علت مشکلات پیش آمده روز 23اسفند به جمعه 26 اسفند موکول شده است.

هم وطنان عزیز 
با درود
به دلیل مشکلات پیش آمده در شورای عالی سازمان و به صلاحدید اعضاء گروه عقاب ایران روز رستاخیز دوم که 23 اسفند 1390 همزمان با چهارشنبه سوری اعلام شده بود به تاریخ 26 اسفند 1390 روز جمعه ساعت 10 صبح موکول شده است ، اطلاعیه های بعدی متعاقبا اعلام میگردد این برنامه ریزی دقیق با دکترین گروه عقاب سازگاری دارد.
فرمانده سیاسی نظامی عقاب ایران تیمسار مهمدی روحانی
این متن آن وبلاگ بود که عده ای قصد گمراه کردن آنرا دارند.

۱۳۹۰ اسفند ۱۴, یکشنبه

از بخت بدم آیینه فروش شهر کوران شده ام...

چی فکر میکردیم چی شد چی تصور میکردیم چی پیش اومد...
من فکر میکنم بعضی اوقات تاکییدهای زیادی بیشتر کار دست آدم میده اینقدر که هرکس از راه رسید گفت تحریم هرکس از راه رسید گفت شرکت نمی کنیم توی این انتخابات،همین باعث شد که حرف افراد کارآمد هم دیگه زیاد بزرگی نداشته باشه،و وقتی از هرکسی سوال میشد که چرا شرکت کردی گفتن یک عده میگفتن شرکت نکنین ما اومدیم شرکت کردیم،منظورشون از اون یک عده کسایی بودن که چه در خارج وچه در داخل هیچ محبوبیتی نداشتن مثل همین آقای سرکاری(خاتمی).

۱۳۹۰ اسفند ۸, دوشنبه

خلافی ماشین=مبلغ جریمه200هزار تومان=تخلف مورد نظر=سربازدن از دستور=مکان نرفتن سر صندوق رای

حتما شنیدید که بعضی از افراد میگن من اصلا بوشهر نرفتم تا حالا یا فلان شهر نرفتم که تو خلافی ماشینم جریمه ای از بوشهر برام ثبت شده و...
آره آق شوفر شما اصلا بوشهر یا فلان شهر نرفتی یا شمال نرفتی در فلان تاریخ ولی اینو قبول داری که فلان تاریخ سر صندوق رای هم نرفته بودی این جریمه یکی از جریمه های مکان صندوقی هستش آره داداش اینجوریه...
با توجه به بالا رفتن جریمه ها وسال جدید این جریمه های اینجور مکانی بیشترم میشه داداش آره اینجوریه...

۱۳۹۰ بهمن ۲۶, چهارشنبه

25بهمن چه آرزوی کوتاهی که برخی داشتند...

وقتی صحبت های مرتضی کاظمیان و روح ا...شهسواری دو تن از(فعالان سیاسی وحامیان جنبش سبز)را گوش میدادم که در پاریس در یک گفتگویی شرکت کرده بودند به این نکته برخوردم که می گفتند هدفشان از این روز 25بهمن همین که رژیم ایران یک روز اینترنت را از ترس این جنبش مختل کرد را برای خود وجنبش کافی میدانستند،وقتی هدف و آرزوی اینچنینی آنها که فعالند را شنیدم پایان کار را پیش بینی میکردم.
آه که چه کوتاه....

۱۳۹۰ بهمن ۲۴, دوشنبه

بیانیه دانشجویان سبز دانشگاه تهران خطاب به شورای هماهنگی راه سبز امید

بیانیه دانشجویان سبز دانشگاه تهران خطاب به شورای هماهنگی راه سبز امید
نماینده وزارت اطلاعات جناب آقای اردشیر امیر ارجمند
با درود
ببخشید شما توسط چه کسی مسئول شورای هماهنگی راه سبز امید شدید؟ از چه کسی اجازه دارید بر خلاف نظر مردم حرف بزنید ، دوستان شما در وزارت اطلاعات به شما دستور دادند که اعلام کنید راهپیمایی سکوت اما نه من و دوستانمان خواهیم آمد ما نمیگوییم الله اکبر فریاد خواهیم زد پاینده ایران شما هم برو کاسه گداییت رو جای دیگه ای بگیر حنای تو برای مردم ایران رنگی نداره وعده ما 25 بهمن با سنگ و چوب از میهنمان دفاع خواهیم کرد.
دانشجویان سبز دانشگاه تهران 25 بهمن 1390

بدون شرح...

چرا جنبش و خیزش مردم ایران چندین سال است به هدف نمی رسد؟

اینبار دیگر آبروی رهبران ساختگی جنبش سبزرفت. حتی دستار بدستان سبز آن در غرب هم همچنین. بی آبرو شدند.بهترین پیام به مردم ایران این بود که مردممصر و کشورهای دیگرمنطقه، مداوم و پیوسته به خیابان آمدن آنها بود. حتی با کشتهدادن بسیار باز آمدند.حتی در لیبی با آن کشتار وحشیانه باز به خیابان آمدند.با یک پیام چنین آشکاری چگونه می توان مردمرا از این سالگرد به آن سالگرد به خیابان دعوت نمود؟آقای سازگارا چند روز پیش گفتآقای کروبی و موسوی رهبران جنبش سبزهستند!! آقای سازگارا و برخی دیگرچه اصراریدارند که این رهبران را بمردم تزریق کنند؟
مگر ما یکبار با طناب پوسیده آنها به تهچاه نیفتادیم؟
اصلاً یکی بمن بگوید که این رهبران جنبشسبز چه کسانی هستند و چه کارنامه ایی دارند؟ این شورای رهبری سبز کیست و چه کسانیدر آن لانه کرده اند؟
مگر همین سایت جرس نبود که به سرپرستی یکآخوند بنام کدیور آنهم در آمریکا گفت مردم ایران گفتند هم غزه هم لبنان جانم فدایایران؟ اگر اعتراض مردم نبود سازگارا هم لب به سخن هم نمی گشود
براستی چرا با مردم خود چنین رفتاری می کنید؟
پرسش اینجاست چرا آمریکا یا غرب رهبری مردمرا با کارت سوخته رهبری میکند؟ در حال حاضر از تمام رسانه های غربی کسانیکه خود ازبدنه نظام آخوندی بودند سخن می رانند. اگر پرونده کسانی که در آمریکا و سایر رسانهها می خواهند بزور جنبش سبز را رهبری کنند مطاله کنیم خواهیم دید که همگی قبلا یاسپاهی بودند یا اینکه بگونه ایی در نظام آخوندی سهیم بودند.در این طیف از اکبرگنجی گرفته تا عبادی تا سازگارا و...دیگر همگی خواهان سرنگونی این نظام نیستندآنها خواهان یک نظام معتدل و یک رفرم در خود همین نظام آخوندی هستند.بارها نقاباین افراد بزمین افتاد ولی انگار نه انگار و باز تلاش دارند موسوی و کروبی را بهجنبش سبز تنقیه کنند. سپاه و آخوندها هم یک مانور سیاسی دادند و فشار بیشتری بهموسوی و کروبی آوردند تا بیشتر مردم را تحریک کنند که آنها درجایگاه رهبری سبزتثیت کنند.

نه 25 بهمن می آییم نه به حرف شما گوش میکنیم این یک دام جدیده

آقای موسوی با شما هستم و اقای کروبی
شما بیانیه ای دادید و از مردم خواستید در 25 بهمن از مردم مصر حمایت کنند شما میدانید ما به شما دلخوش نیستیم من و دوستانم در 23 خرداد 88 شنبه شب به خیابان امدیم و با تمام توان مبارزه کردیم 23 خرداد اون روز بود که 25خردادبزرگ راآفرید اما وقتی برای محاصره تلویزیون رفتیم همین شریف زادگان بود که با بچه هایش گفتند به میدان ازادی بروید و ما را به سمت دیگر منحرف کردند تا مبادا جمهوری اسلامی شما با مشکل مواجه شود .
یادتان باشد یادم هست واز یاد نمیبرم داغ دل مادری را که هنوز زجه میزند اما این را بدان ما اموختیم که خام تو نشویم پس ای ساده لوحان آگاه باشید ما فهمیدیم که طرح 25 بهمن برای نجات 22 بهمن بود.
موسوی یادت باشه روزی خون دوستانم که توسط جمهوری اسلامی ریخته شد را از تو خواهیم ستاند.

پیام من به موسوی

آیا این پیام موسوی، چه رژیم و چه روشسیاسی را دنبال می کند؟. آیا ایشان خود را پرچمدار دفاع از نظام اسلامی نمی داند؟.موسوی از میراث گرانقدر اسلامی سخن می گوید. آیا ممکن است از خوانندگان ما، ما راراهنمایی کنند که این میراث گرانقدر اسلامی کدامست؟شاید منظور آقای موسوی، ساختنبیش از ۵۰ هزار مسجد و به وجود آوردن دهها امامزاده، ترویج خرافات، فالگیری،استخاره، سر کتاب باز کردن، جادوگری، و مانند آن باشد؟. آیا اسلام در کل از ۱۴۰۰سال پیش تا کنون سوای کشتار بیرحمانه، تبعیض، خرافات، عقب گرد اجتماعی و مدنی،ویران کردن شهرها و ساختمان ها، میراث دیگری به جای گذاشته است؟آیا انتخاب واژه«سبز» خود یک نوع سر سپردگی به رژیم آخوندی و دنباله گیری آن نیست؟. آیا هم میهنانما هنوز به این نتیجه نرسیده اند که هدف جنبش سبز نگهداری کامل رژیم اسلامی و تنهاجا به جا شدن بعضی چهره ها خواهد بود؟آیا افرادی چون کدیور، عبدالعلی بازرگان،معصومه قمی، حسین حاج فرج دباغ که با عوامفریبی نام خود را به سروش تغییر داده،ویا ۷۲ تن شهیدان زنده وابسته به لبنان و فلسطین و عده ای که درپس پرده جنبش سبز را اداره می کنند و کسی از هویت آنان آگاهی ندارد، مورد خواستمردم ایران است؟. آیا وقت آن نرسیده که هم میهنان جوان ما با هوش و درایت خود، اینگروههای وابسته به رژیم اسلامی را کنار گذاشته، و با دوری از این تازی پرستان، در پیبازگشت به فرهنگ و ملیت خود باشند؟

۱۳۹۰ بهمن ۱۸, سه‌شنبه

چرا علیرضا میبدی وهوشنگ خادمی در برنامه یاران شبکه سلطنتی پارس:کارتر رئیس جمهور پیشین امریکا را بی وجدان خواندند...

صحبت شد که از آقای کارتر پرسیده اند که در مورد فعالیت های اتمی ایران و احتمال دستیابی این کشور به سلاح هسته ای چه فکری می کنید؟ با کمال تأسف ایشان در جواب گفته اند: اسرائیل 300 بمب هسته ای دارد، چه اشکالی دارد ایران هم بمب هسته ای داشته باشد؟
 خادمی گفت:آقای جیمی کارتر رهبر ایران را انسانی "محترم" و "با شرف" توصیف کرده است، او همچنین در رابطه با تصرف سفارت آمریکا به دست دانشجویان ایرانی(اشغال لانه جاسوسی در سال 58) گفته است: مشاورین ما خواستار عملکرد جدی تر ما در آن جریان بودند اما من گفتم نه؛ و دیدید که درست می گفتم، چون همه کسانی که دو سال در ایران زندانی بودند، آزاد شدند و همه شان هم زنده و سلامت بودند.
میبدی نیز در همراهی با مهمان برنامه خود افزود:خیلی حیرت انگیز است؛ جیمی کارتر به عنوان یک آدم نیکوکار شناخته می شود اما کسی که اینگونه نظر می دهد باید خیلی بی وجدان باشد، او ظرف 30 سال اخیر حتی یک بار هم در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران سخنی نگفته است. البته اطرافیان آقای کارتر از قبیل برژینسکی هم معمولا از ایران دفاع می کردند.

۱۳۹۰ بهمن ۱۱, سه‌شنبه

آرین وطن خواه مدیر شبکه سلطنتی ایران آریایی اصلی ترین دلگرمی جمهوری ایران را مردم احمق میداند!!!

وطن خواه گفت:قبل از انقلاب اسلامی، ایران دموکرات ترین کشور خاورمیانه بود اما با روی کار آمدن جمهوری اسلامی این امر منتفی شد.
وی در ادامه سخنان افزود:
جمهوری اسلامی برای تقویت و تثبیت خود بیشترین استفاده را از باور موهوم و غیرعقلانی "اسلام" می کند و تکیه اش به اعتقادات پوچ اسلامی است،دلگرمی جمهوری اسلامی نه به سپاه پاسداران است، نه به بسیجی ها است و نه به پول نفت؛ بلکه اصلی ترین دلگرمی اش حمایت مردم احمق!!! است که با تعصبات دینی و به نام خدا و امام رضا(ع) و جمکران از این رژیم دفاع می کنند،داریم می بینیم که طی سه دهه تاریک گذشته، جمهوری اسلامی هرگاه اراده کرد مردم را به خیابان ها بکشاند، شعار داد که اسلام در خطر است و با این بهانه توانست چند میلیون نفر را راهی خیابان ها کند و مانور قدرت بدهد و پشتوانه اجتماعی خود را به رخ بکشد. پشتوانه ای که با دروغ و تزویر و فرصت طلبی و سوءاستفاده از نادانی و حماقت هم میهنان ساده لوح که متأسفانه زیاد هم هستند حاصل شده است.
چیزی که نظام اسلامی به آن می نازد، طبقه ای متعصب و خرافاتی است که خود را مسلمان و معتقد به اسلام ناب محمدی(ص) می داند و به خیال خودش برای رضای خدا از این رژیم پشتیبانی می کند. با نهایت تأسف باید بگویم که متعصبین مذهبی در کشورهای خاورمیانه هم کم نیستند و تحت تأثیر جمهوری اسلامی قرار گرفته اند.

۱۳۹۰ بهمن ۳, دوشنبه

موضع غرب در مورد تحریم ایران رو به سوی گمراهی است؟؟؟

درباره تاثیر آشفتگی غرب در مورد ایران باید گفت:انسان از این وضعیت سردرگم می ماند. آیا حرف های ضد و نقیض از جانب مقامات بلند پایه کشورهای غربی در یک مسیر معین است؟ یا هر کشوری در چارچوب منافع خود تصمیم گیری می کند؟ آنچه مشاهده می گردد این است که تصمیم گیری آن ها قابل اجرا نیست.
 سردرگمی غربی ها:اگر حرف وزیر امور خارجه فرانسه درست باشد و نفت ایران تحریم شود این تحریم چگونه اجرا می گردد؟
وقتی ایران قادر است نفت تحریم شده سوریه را هم بفروشد در این صورت چگونه نمی تواند نفت خودش را بفروشد؟ گفتنی است طبق آمارها کل اتحادیه اروپا فقط  18 درصد از نفت ایران را خریداری می کند که در صورت تحریم ضرری به ایران وارد نمی شود چون چین و کشورهای دیگر مشتاقانه خواهان خرید این مقدار نفت از ایران می باشند اما این مقدار نفت در تولید کشورهای این اتحادیه به شدت تاثیر خواهد گذاشت و در این برهه حساس اقتصادی سودی به حال این دولت های مفلوک نخواهد داشت و عملا هم چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

۱۳۹۰ دی ۲۸, چهارشنبه

خبری دیگر از مادر فاجعه یعنی(صهیونیست)این بار تجاوز خاخام صهیونیستی به دختران نابالغ!!!

نشریه صهیونیستی جروزالم پست، یک خاخام 70 ساله صهیونیستی مظنون است که به چندین دختر نابالغ تجاوز کرده است و به همین دلیل از سوی پلیس فرانسه تحت بازجویی قرار گرفته است.
اخبار رسانه های فرانسوی حاکی از این است که «دنیل فارهی» که موسس جنبش یهودیان لیبرال فرانسه است و یکی از اعضای ارشد جامعه یهودیان این کشور نیز محسوب می شود، متهم است که چندین دختر نابالغ فرانسوی را مورد تجاوز قرار داده است که تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد و «فارهی» هم اکنون در بازداشت به سر می برد.
«میشل سرفاتی» رئیس جامعه حمایت از یهودیان فرانسه اعلام کرده است: «در صورتی که اتهامات مطرح شده بر ضد این خاخام صهیونیست که یکی از مدافعان سرسخت هولوکاست است درست باشد، این مسئله برای ما یک فاجعه خواهد بود.»
 

۱۳۹۰ دی ۲۵, یکشنبه

بر باد رفته ها....

نه اینکه تمام هویت خود را از خانواده پهلوی داریم وهمیشه خود را رهرو راه آن شهریار جان جانان میدانستیم ومیدانیم،پس چرا نمک خورده ونمکدان را می شکنیم با چه روحی در برنامه هامان با شهربانو فرح وشاهزاده پهلوی صحبت می کنیم مگر نه اینکه باید شرم کنیم وسرافکنده باشیم که دل آکنده از اندوه فراق شاهزاده را در دل شهربانو وشاهزاده بیشتر کردیم وکاری کردیم که این عزیزان در غم تنها بمانند
چه خوب بود که می بودیم،اشک های شهربانو وشاهزاده را حداقل در فراق عزیزشان می دیدیم وشاید با نگاهمان حداقل دلگرمی نثار این دو عزیز می کردیم،حال که نبودیم باید در مجامع عمومی جرات وجسارت این را داشته باشیم که اگر صحبتی حرفی در مورد این بی اعتنایی ما به خاندان پهلوی بزرگ با ما شد صبور باشیم وبشنویم شاید....

۱۳۹۰ دی ۱۸, یکشنبه

رابط یکی از سران فتنه با رضا پهلوی چه کسی بود؟

اردشیر امیر ارجمند پس از خروج قانونی و راحت از کشور ، بعنوان نماینده و سخنگوی یکی از سران فتنه حلقه معروف به اتاقفکر جنبش سبز در خارج از کشور در کنار افرادی همچون محسن کدیور، عطاءا... مهاجرانی ، عبدالکریم سروش و اکبر گنجی قرار گرفت.. اما نخوت و تکبر جماعت فوق الذکر از طرفی و مصاحبه های نحیف مجتبی واحدی با رسانههای مختلف ضد انقلاب بدلیل بی اطلاعی از اوضاع ایران و جهان و سخنان سبک وتحلیل های مضحک او به تدریج وی را طرد کردند.
سیر نزولی مجتبی واحدی بلافاصله مورد توجه «اردشیر امیر ارجمند» مشاور و سخنگوی یکی دیگر از سران فتنه در خارج قرار گرفت.
امیر ارجمند که چندی پیش اسناد ارتباطاتش با گروهک تروریستی منافقین منتشر شد و برادرش نیز عضو شورای فرماندهی منافقین است از مطرود بودن واحدی نهایت سوء استفاده را بعمل آورد و عملاً او را بعنوان گماشته خود بکار گرفت.ابتدا نابرده را همراه با رجب علی مزروعی (از اعضای فراری حزب منحله مشارکت ) بعنوان اعضای تشکل به اصطلاح پنهان موسوم به « شورای هماهنگی راه سبز امید » بکار گرفت. اما روحیه خودنمایانه واحدی و لو دادن عضویتش در آن تشکل به اصطلاح پنهان و نیز اعتراض افرادی همچون محسن کدیور و عبدالکریم سروش (در خارج ) و شیخ عبدا.... ن ، عباس . ع و سعید . ح ( در داخل ) به عضویت افراد بی مایه در شورایی که قرار بود نقش شورای فرماندهی فتنه گران در خارج را ایفا کند ، مجدداً موجب کنار گذاشتن مجتبی واحدی گردید.افشای خبر ارتباط واحدی با رضا پهلوی می تواند نشان دهنده عمق منجلابی باشد که سران فتنه بطور آگاه یا ناآگاه گرفتار آن شده اند.
این ارتباط کامل کننده حلقه خیانت و تباهی فتنه گران است. ارتباط نماینده و سخنگوی یکی از سران فتنه با رضا پهلوی ( نماد سلطنت ) ، و ارتباط نماینده و سخنگوی یکی دیگر از سران فتنه ( یعنی امیر ارجمند ) با سازمان جاسوسی فرانسه و گروهک تروریستی منافقین و ارتباط جملگی فتنه گران فراری با کانون اصلی صهیونیزم و بهائیت ( یعنی بیبی سی فارسی ) حنیف مزروعی ( پسر رجب علی مزروعی ) ، زنجیره ارتباطات فتنه ، ضد انقلاب ، تروریزم ، سازمانهای جاسوسی غربی و رژیم اشغالگر قدس را کامل کرده است. از این جهت مدعیان اصلاح طلبی باید موضع خود را روشن کنند.