در خواست اول :خواسته های او با توجه به وضعیت خانوادگی او مطرح شده
مثلا او به نوع غذا ایراد میگرفت که باید گفت شاید هم حق دارد زیرا او غذاهایی را
که همه میخورند نمیخورده او بچه آهو میخورده الان نمی خوره
در خواست دوم: فائزه هاشمی همچنین خواستار آزادی مشروط برخی
زندانیانی شد که نیمی از مدت زندان خود را متحمل شدهاند(یعنی خودش)
در خواست سوم: جمعآوری دوربینهای مدار بسته از دیگر
خواستههای فائزه هاشمی در دیدار با نمایندگان مجلس حکومت ایران از زندان اوین بوده
است!احتمالا او میخواهد شیطنت هایی انجام دهد که دوربین ها مانع فائزه خانوم هستند
ناگفته نماند که برادر فائزه هم قبل تر در یک
هتلی در شمال زندانی بود که مدتی قبل با وثیقه 12 میلیاردی به آغوش خانواده اکبر
برگشت.
