۱۳۹۰ اسفند ۲۳, سه‌شنبه

عده ای میخواهند روز رستاخیز را به جمعه موکول کنند!!!

در وبلاگ تیمسار نیوز خوندم که از جانب گروه عقاب اطلاع داده شده بود که به علت مشکلات پیش آمده روز 23اسفند به جمعه 26 اسفند موکول شده است.

هم وطنان عزیز 
با درود
به دلیل مشکلات پیش آمده در شورای عالی سازمان و به صلاحدید اعضاء گروه عقاب ایران روز رستاخیز دوم که 23 اسفند 1390 همزمان با چهارشنبه سوری اعلام شده بود به تاریخ 26 اسفند 1390 روز جمعه ساعت 10 صبح موکول شده است ، اطلاعیه های بعدی متعاقبا اعلام میگردد این برنامه ریزی دقیق با دکترین گروه عقاب سازگاری دارد.
فرمانده سیاسی نظامی عقاب ایران تیمسار مهمدی روحانی
این متن آن وبلاگ بود که عده ای قصد گمراه کردن آنرا دارند.

۱۳۹۰ اسفند ۱۴, یکشنبه

از بخت بدم آیینه فروش شهر کوران شده ام...

چی فکر میکردیم چی شد چی تصور میکردیم چی پیش اومد...
من فکر میکنم بعضی اوقات تاکییدهای زیادی بیشتر کار دست آدم میده اینقدر که هرکس از راه رسید گفت تحریم هرکس از راه رسید گفت شرکت نمی کنیم توی این انتخابات،همین باعث شد که حرف افراد کارآمد هم دیگه زیاد بزرگی نداشته باشه،و وقتی از هرکسی سوال میشد که چرا شرکت کردی گفتن یک عده میگفتن شرکت نکنین ما اومدیم شرکت کردیم،منظورشون از اون یک عده کسایی بودن که چه در خارج وچه در داخل هیچ محبوبیتی نداشتن مثل همین آقای سرکاری(خاتمی).