۱۳۹۰ بهمن ۱۸, سه‌شنبه

چرا علیرضا میبدی وهوشنگ خادمی در برنامه یاران شبکه سلطنتی پارس:کارتر رئیس جمهور پیشین امریکا را بی وجدان خواندند...

صحبت شد که از آقای کارتر پرسیده اند که در مورد فعالیت های اتمی ایران و احتمال دستیابی این کشور به سلاح هسته ای چه فکری می کنید؟ با کمال تأسف ایشان در جواب گفته اند: اسرائیل 300 بمب هسته ای دارد، چه اشکالی دارد ایران هم بمب هسته ای داشته باشد؟
 خادمی گفت:آقای جیمی کارتر رهبر ایران را انسانی "محترم" و "با شرف" توصیف کرده است، او همچنین در رابطه با تصرف سفارت آمریکا به دست دانشجویان ایرانی(اشغال لانه جاسوسی در سال 58) گفته است: مشاورین ما خواستار عملکرد جدی تر ما در آن جریان بودند اما من گفتم نه؛ و دیدید که درست می گفتم، چون همه کسانی که دو سال در ایران زندانی بودند، آزاد شدند و همه شان هم زنده و سلامت بودند.
میبدی نیز در همراهی با مهمان برنامه خود افزود:خیلی حیرت انگیز است؛ جیمی کارتر به عنوان یک آدم نیکوکار شناخته می شود اما کسی که اینگونه نظر می دهد باید خیلی بی وجدان باشد، او ظرف 30 سال اخیر حتی یک بار هم در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران سخنی نگفته است. البته اطرافیان آقای کارتر از قبیل برژینسکی هم معمولا از ایران دفاع می کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر