وطن خواه گفت:قبل از انقلاب اسلامی، ایران دموکرات ترین کشور خاورمیانه بود اما با روی کار آمدن جمهوری اسلامی این امر منتفی شد.
وی در ادامه سخنان افزود:
وی در ادامه سخنان افزود:
جمهوری اسلامی برای تقویت و تثبیت خود بیشترین استفاده را از باور موهوم و غیرعقلانی "اسلام" می کند و تکیه اش به اعتقادات پوچ اسلامی است،دلگرمی جمهوری اسلامی نه به سپاه پاسداران است، نه به بسیجی ها است و نه به پول نفت؛ بلکه اصلی ترین دلگرمی اش حمایت مردم احمق!!! است که با تعصبات دینی و به نام خدا و امام رضا(ع) و جمکران از این رژیم دفاع می کنند،داریم می بینیم که طی سه دهه تاریک گذشته، جمهوری اسلامی هرگاه اراده کرد مردم را به خیابان ها بکشاند، شعار داد که اسلام در خطر است و با این بهانه توانست چند میلیون نفر را راهی خیابان ها کند و مانور قدرت بدهد و پشتوانه اجتماعی خود را به رخ بکشد. پشتوانه ای که با دروغ و تزویر و فرصت طلبی و سوءاستفاده از نادانی و حماقت هم میهنان ساده لوح که متأسفانه زیاد هم هستند حاصل شده است.
چیزی که نظام اسلامی به آن می نازد، طبقه ای متعصب و خرافاتی است که خود را مسلمان و معتقد به اسلام ناب محمدی(ص) می داند و به خیال خودش برای رضای خدا از این رژیم پشتیبانی می کند. با نهایت تأسف باید بگویم که متعصبین مذهبی در کشورهای خاورمیانه هم کم نیستند و تحت تأثیر جمهوری اسلامی قرار گرفته اند.

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر