۱۳۹۰ آذر ۱۰, پنجشنبه

چرا تیمسار روحانی اول مهر به ایران نیامد؟؟؟؟؟

تیمسار روحانی قول داده بود اول مهرماه به ایران آمده و ایران را آزاد کند او معتقد است حضور عده ها دفاع نظامی ندارد و برای این طرح بزرگ !!!! و البته محرمانه آب گرفتگی ناشی از سیل را نشان داد و به ماموران خود در ایران گفت : جریان را هدایت کنند.
تیمسار روحانی در رژیم پهلوی پنچرگیری چرخ هواپیما را به عهده داشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر