در وبلاگ تیمسار نیوز خوندم که از جانب گروه عقاب اطلاع داده شده بود که به علت مشکلات پیش آمده روز 23اسفند به جمعه 26 اسفند موکول شده است.
هم وطنان عزیز
با درود
به دلیل مشکلات پیش آمده در شورای عالی سازمان و به صلاحدید اعضاء گروه عقاب ایران روز رستاخیز دوم که 23 اسفند 1390 همزمان با چهارشنبه سوری اعلام شده بود به تاریخ 26 اسفند 1390 روز جمعه ساعت 10 صبح موکول شده است ، اطلاعیه های بعدی متعاقبا اعلام میگردد این برنامه ریزی دقیق با دکترین گروه عقاب سازگاری دارد.فرمانده سیاسی نظامی عقاب ایران تیمسار مهمدی روحانی
این متن آن وبلاگ بود که عده ای قصد گمراه کردن آنرا دارند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر