اگر هاشمی مدعی باشد که تغییر کرده است، شاید جای چون و چرا
کردن با او نباشد. اما مسئله، مسئله تحریف و جعل تاریخ است. او یکی از مؤثرترین
افرادی بود که کشور را به این وضعیت خطرناک کشاند. ولی اینک از فرصت بحرانی موجود استفاده
کرده و میکند تا گذشتهای طلایی از دوران خود بسازد و همه مسائل و مشکلات را به
گردن احمدینژاد بیندازد.
دیوار بیاعتمادی میان ایران و آمریکا یک شبه درست نشد، این دیوار رفته رفته و
با اعمال طرفین ساخته شد. هر چه زمان گذشت، بر بلندی این دیوار
افزوده گشت. این دیوار را سیاستسازان و تصمیمگیران اصلی ساختهاند.
اینک ما در شرایطی قرار نداریم که به خاطر تاریخسازی جدید بازیگران
از تاریخی که خود قبلاً ساختهاند، نزاعی در بیندازیم. برای اینکه ابتدا باید
ایران و ایرانیان را از این وضعیت خطرناک نجات داد. حفظ ایران و زندگی و سلامت ایرانیان
از هر امر دیگری مهمتر است.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر