جناب آقای نوری زاد
بنده از زندگی شما و مشرب شما آنچنان خبری ندارم و اولین بار بود که بعد از دیدن مطالب زیادی که در مورد شما منتشر میشد بر خوردم و به سایت شما و مطالبتون سری زدم واین حرکت من بدون سوء ذهنیتی همرا بود
گفتم بگذار یک مطلبی از ایشان بخوانم و بعد در مورد افکارتان تصمیم گیری کنم و زندگی و اگر مجاهدتی هم داشته اید را کامل بخوانم
چرا که به من و امثال من یاد داده اند که هر کس رو می توانی از روی آثار و افکارش بشناسی
من این مطالبتان را خواندم و حال از روی آگاهی می گویم منطقی در هیچ جای سخنان شما ندیدم
مطلب و ادعایی بود ولی دلیلی نبود...
گاه به نظر می رسد قلم از دست رها شده است!
بنده از زندگی شما و مشرب شما آنچنان خبری ندارم و اولین بار بود که بعد از دیدن مطالب زیادی که در مورد شما منتشر میشد بر خوردم و به سایت شما و مطالبتون سری زدم واین حرکت من بدون سوء ذهنیتی همرا بود
گفتم بگذار یک مطلبی از ایشان بخوانم و بعد در مورد افکارتان تصمیم گیری کنم و زندگی و اگر مجاهدتی هم داشته اید را کامل بخوانم
چرا که به من و امثال من یاد داده اند که هر کس رو می توانی از روی آثار و افکارش بشناسی
من این مطالبتان را خواندم و حال از روی آگاهی می گویم منطقی در هیچ جای سخنان شما ندیدم
مطلب و ادعایی بود ولی دلیلی نبود...
گاه به نظر می رسد قلم از دست رها شده است!

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر