بر باد رفته ها....
نه اینکه تمام هویت خود را از خانواده پهلوی داریم وهمیشه خود را رهرو راه آن شهریار جان جانان میدانستیم ومیدانیم،پس چرا نمک خورده ونمکدان را می شکنیم با چه روحی در برنامه هامان با شهربانو فرح وشاهزاده پهلوی صحبت می کنیم مگر نه اینکه باید شرم کنیم وسرافکنده باشیم که دل آکنده از اندوه فراق شاهزاده را در دل شهربانو وشاهزاده بیشتر کردیم وکاری کردیم که این عزیزان در غم تنها بمانند
چه خوب بود که می بودیم،اشک های شهربانو وشاهزاده را حداقل در فراق عزیزشان می دیدیم وشاید با نگاهمان حداقل دلگرمی نثار این دو عزیز می کردیم،حال که نبودیم باید در مجامع عمومی جرات وجسارت این را داشته باشیم که اگر صحبتی حرفی در مورد این بی اعتنایی ما به خاندان پهلوی بزرگ با ما شد صبور باشیم وبشنویم شاید....
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر