درباره تاثیر آشفتگی غرب در مورد ایران باید گفت:انسان از این وضعیت سردرگم می ماند. آیا حرف های ضد و نقیض از جانب مقامات بلند پایه کشورهای غربی در یک مسیر معین است؟ یا هر کشوری در چارچوب منافع خود تصمیم گیری می کند؟ آنچه مشاهده می گردد این است که تصمیم گیری آن ها قابل اجرا نیست.
سردرگمی غربی ها:اگر حرف وزیر امور خارجه فرانسه درست باشد و نفت ایران تحریم شود این تحریم چگونه اجرا می گردد؟
وقتی ایران قادر است نفت تحریم شده سوریه را هم بفروشد در این صورت چگونه نمی تواند نفت خودش را بفروشد؟ گفتنی است طبق آمارها کل اتحادیه اروپا فقط 18 درصد از نفت ایران را خریداری می کند که در صورت تحریم ضرری به ایران وارد نمی شود چون چین و کشورهای دیگر مشتاقانه خواهان خرید این مقدار نفت از ایران می باشند اما این مقدار نفت در تولید کشورهای این اتحادیه به شدت تاثیر خواهد گذاشت و در این برهه حساس اقتصادی سودی به حال این دولت های مفلوک نخواهد داشت و عملا هم چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر