۱۳۹۱ فروردین ۲۲, سه‌شنبه

درخواست کمک مالی شاهزاده پهلوی از اسرائیل!!!

شاهزاده رضا پهلوی فرزند شاه سابق ایران در مصاحبه ای با یک شبکه تلویزیونی اسرائیل پخش شد تاکید کرد که بمباران ایران به سود نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.
شاهزاده  در ادامه خواستار آن شد که اسرائیل توانمندی های تکنولوژیک و مالی خود را در راستای حمایت از اپوزیسیون ایران به کار گیرد.
درست است سرکیسه نمودن کشورهای غربی وآمریکا ازسوی اپوزیسیون خارج نشین وآزادیخواه همواره در جذب بودجه های اختصاص یافته برای آزادی ایران با یکدیگر جدال و مسابقه دارند.
موضوعات زیادی میتوان در این صحبت های شاهزاده جستجو کرد وآن این است که ایشان با یک ترفندی مخالفت می کند با حمله نظامی به ایران از سوی اسرائیل وآمریکا واز سوی دیگر میخواهد با کمک مالی گرفتن از آنها از مردم ایران حمایت کند.
سوالی که اینجا مطرح است این است که آیا حمایت از مردم ایران میتواند به هر قیمتی باشد؟
وسوال مهمتر این است که کمک گرفتن از اسرائیل باید در راستای اهداف خود آنها باشد وآنها که به شما کمک کنند از شما چه میخواهند واین فکر نیست که خواست های آنها میتواند از حمله نظامی برای مردم ایران گرانتر تمام شود؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر