۱۳۹۱ شهریور ۶, دوشنبه

چرا این روزها بان کی مون شده پدر یتیمان...

چرا بجای نامه های عاشقانه ورمانتیک به بان كی مون٬ كه غالبا از طرف دوم خردادیهای امروز سبز داده میشود تا با ایجاد یك امید تصنعی مردم را بدنبال نخود سیاه بفرستند مانند قبل و بسكوت بكشانند٬ باید به مردم گفت که گول این حرف ها را نخورید که اینها بیشتر به دنبال اهداف خود هستند که بتوانند از آن نان بخورند مانند گذشته ها که رسیدن به قدرت وبیچاره کردن عده ای ازجوانان آزاد اندیش را دنبال کردند.
این كنفرانس قرار است پایه های سیاسی جمهوری اسلامی را محكم كند وکمی نیز وضعیت اقتصادی آنان را بهبود ببخشد.
دوم خردادیها نشان داده اند که طبق گذشته طرح کمک به جمهوری اسلامی را دارند نمی دانم چرا فکر می کنند “بان كی مون” آمده ایران زندانی آزاد كند یا حتی شرایط آنها را بهبود ببخشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر