همه چیز روشن و آشکار است که امضا پای چنين بیانیه ای(شورای ملی) که در واقع لبیک
نامه است ،لبیک به فرد و گروه سلطنت طلبان تندرو تلقی میشود و دادن چک
سفید به شخص آقای رضا پهلوی میباشد
آقای رضا پهلوی در تحمیق ملت ایران و
روشنفکران تا آنجا پیش رفته اند که به جای پاسخگویی به مصاحبه پر از منیت
خود با مجله فوکوس و موضوع شکایت خود از خامنهای که درآن سعی بر
تبلیغ خویش داشتند نه محکومیت خامنه ای ،اینک ورقه ای با سر تیتر سفید که
جای فرستنده درآن خالی است را جلوی پای فعالان سیاسی باسابقه و متفکّرین
گذاشته تا ابتدا آنها امضا بزنند آنگاه در محل فرستنده نام خود را بنویسند!
و در اینراه از مقدّس ترین واژه یعنی ملی سو استفاده میکنند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر