۱۳۹۲ خرداد ۸, چهارشنبه

دروغگویی کاندیداهای ایران در بیوگرافی خود+سند

حسن روحانی در بیوگرافی رسمی خود اعلام کرده است که مدرک فوق لیسانس و دکتری خود را در رشته حقوق از دانشگاه گلاسگو در اسکاتلند دریافت کرده است.

 عکس از صفحه مرکز تحقیقات استراتژیک وابسته به مجمع تشخیص مصلحت نظام
سایت ایران الکشن واچ، با مراجعه به سایت رسمی این دانشگاه و همچنین سرویس پایان‌نامه‌های آن، نام کنونی "حسن روحانی" و پیش از انقلاب وی "حسن فریدون" را با تمامی املاهای انگلیسی ممکن جستجو کرده است؛ همچنین به کاتالوگ عمومی کتابخانه بریتانیا مراجعه کرده است. اما به هیچ نشانه‌ای از وی دست نیافته است. دیده بان انتخابات ایران اذعان می‌ کند که در انتها از دانشگاه گلاسگو استعلام کرده و سخنگوی این دانشگاه در پاسخ اعلام کرده است که {هیچ سابقه‌ای از هیچ کس با این نام} تا به حال در این دانشگاه وجود نداشته است ؛ لینک پایگاههای مورد تحقیق این سایت در متن اصلی خبر که در اواخر ژانویه ۲۰۱۳ منتشر شد موجود است.
 بد نیست شیخ دیپلمات در خصوص ابهام موجود در مدرک خود توضیح دهد.چند سال قبل هم دانشگاه آکسفورد، اعطای مدرک دکتری به یکی از وزاری دولت را تکذیب کرد که سر و صدای زیادی به همراه داشت.
 سایت ایران الکشن واچ (دیده بان انتخابات ایران) مدرک دکتری حسن روحانی را بررسی کرد
سایت رسمی  دانشگاه گالاسگو و همچنین سرویس پایان‌نامه‌ها مورد بررسی قرار گرفت
در قسمت بایگانی سایت جستجوی نام (hasan rowhani) حسن روحانی بی نتیجه است
این را باید اضافه کرد که دانشگاه گلاسگو ( University of Glasgow)‏ در سال ۱۴۵۱ میلادی در شهر گلاسگو در اسکاتلند تاسیس شده و یکی از دانشگاه‌های باستانی بریتانیا و چهارمین دانشگاه قدیمی انگلیسی‌زبان دنیا است. بیش از ۲۳٬۰۰۰ نفر دانشجو از بیش از ۱۰۰ کشور در مقاطع گوناگون از کارشناسی تا دکترا در این دانشگاه به تحصیل و پژوهش مشغولند.
 

۱۳۹۱ اسفند ۲۳, چهارشنبه

نوري زاده اولين تلويزيون عريي – فارسي را افتتاح کرد!



مطلع شديم سلطان آل سعود در يك آروغ بي موقع ،لاشخور هميشگي خود را از لندن فراخونده بر سفره نفت خود نشانده و دستور تاسيس يك شبكه ي ماهواره اي خود فروخته را به عليرضا سعودي زاده(نوري زاده) ديكته كرده و او نيز بدون فوت وقت به سمت لندن به همراه تكه لاشه ي نفتي كه از سر سفره آل سعود كنده بوده (به مبلغ 20 ميليون دلار) حركت كرده و مجموعه خبرنگاران و مجريان اخراجي ساير شبكه هاي ماهواره اي را فراخوانده و هسته اوليه را تشكيل داده است و چند صباحي در حال اجرا برنامه هاي ديكته شده ي عربستان مي باشد،اما مانند هميشه تا زير گلو در گِل فرورفته و در حال فرو رفتن است از دوستان و حاميان عرب تلويزيون آل سعود ايران فردا دعوت مي شود پاراگراف ذيل را كه فراخوان اعراب است به گوش جان بسپارند :
فراخوان تبليغ، جهت فروش كنسرو ملخ براي جلب كمك هاي مردمي عربستان  براي حمايت و پشتيباني از تلويزيون ايران فردا آغاز گرديد، طبق آخرين اخبار با توجه به علاقه شديد آل سعود و مردم عربستان به كنسرو ملخ ، مبلغ هنگفتي از اين پشتيباني ها تجميع گرديده و در يك گوني پستي به آدرس تلويزيون نوري زاده ارسال خواهد شد .

۱۳۹۱ اسفند ۹, چهارشنبه

چرا نوری زاده بین همه دروغگوی مثلثی شکل لقب گرفت؟

ما آخرش نفهمیدیم این آقای نوریزاده چی کاره است؟ شاعر؟ خبرنگار؟ تحلیلگر سیاسی؟ رهبر اپوزیسیون؟ جاسوس؟ هیچکدام یا همگی باهم؟
خودش که هیچ خلاصه من را هم دچار بحران هویت کرده است!!ا
تو کار خبرنگاری خرابکاری میکنه، و بیشتر میخواد!! گند کار که در می
اد میگه شاعرم
تو کار رهبری اپوزیسیون شرکت میکنه گندش که در میاد میگه خبرنگارم
هر چند وقت یکبار از آخوندی طرفداری میکنه و او را آبروشوئی میکند آنوقت اسم خود را گذاشته "تحلیلگر بیطرف"!ا
با تمام نامداران ایران معاصر یا همسایه بوده یا همکلاس یا همکار!! البته بعد از مرگشان که نتوانند خلافش را ثابت کنند
به ادعای خودش بسیاری از جاسوسان ایران و دیگر کشورها را میشناسد ولی خودش جاسوس نیست!!ا
و اما یک سوال: چرا هر کس از وزارت اطلاعات میبره و فرار میکنه، اول از همه میره سراغ ایشان؟ آیا ایشان سفیر سفارتخانه ضد اطلاعات است یا وزیر
لاطائلات؟
در دادگاهی قاضی به فرد متهم به دزدی میگوید چه دفاعی از خود داری؟
متهم!! میگوید: جناب قاضی نمیدانم چرا هر وقت چیزی گم میشه، همه به من شک میکنند و عجیت تر از آن این است که اتفاقا!! آنرا در جیب من هم پیدا میکنند
در دادگاه دیگری قاضی از همین فرد پرسیده بود چرا جیب این آقا را زدی؟ او میگوید که فکر کردم جیب خودم است. قاضی میپرسد
چرا پول را برداشتی؟ میگوید: جناب قاضی اختیار جیب خودمون را نمیتوانیم داشته باشیم؟

۱۳۹۱ اسفند ۲, چهارشنبه

دل نوشته من به جناب آقای نوری زاد:گاه به نظر می رسد قلم از دست رها شده است!

جناب آقای نوری زاد
بنده از زندگی شما و مشرب شما آنچنان خبری ندارم و اولین بار بود که بعد از دیدن مطالب زیادی که در مورد شما منتشر میشد بر خوردم و به سایت شما و مطالبتون سری زدم واین حرکت من بدون سوء ذهنیتی همرا بود
گفتم بگذار یک مطلبی از ایشان بخوانم و بعد در مورد افکارتان تصمیم گیری کنم و زندگی و اگر مجاهدتی هم داشته اید را کامل بخوانم
چرا که به من و امثال من یاد داده اند که هر کس رو می توانی از روی آثار و افکارش بشناسی
من این مطالبتان را خواندم و حال از روی آگاهی می گویم منطقی در هیچ جای سخنان شما ندیدم
مطلب و ادعایی بود ولی دلیلی نبود...
گاه به نظر می رسد قلم از دست رها شده است!

۱۳۹۱ بهمن ۳, سه‌شنبه

درخواست فائزه هاشمی از یک نماینده مجلس حکومتی در بازدیدش چه بود؟


در خواست اول :خواسته های او با توجه به وضعیت خانوادگی او مطرح شده مثلا او به نوع غذا ایراد می‌گرفت که باید گفت شاید هم حق دارد زیرا او غذاهایی را که همه می‌خورند نمی‌خورده او بچه آهو میخورده الان نمی خوره
در خواست دوم: فائزه هاشمی همچنین خواستار آزادی مشروط برخی زندانیانی شد که نیمی از مدت زندان خود را متحمل شده‌اند(یعنی خودش)
در خواست سوم: جمع‌آوری دوربین‌های مدار بسته از دیگر خواسته‌های فائزه هاشمی در دیدار با نمایندگان مجلس حکومت ایران از زندان اوین بوده است!احتمالا او میخواهد شیطنت هایی انجام دهد که دوربین ها مانع فائزه خانوم هستند
ناگفته نماند که برادر فائزه هم قبل تر در یک هتلی در شمال زندانی بود که مدتی قبل با وثیقه 12 میلیاردی به آغوش خانواده اکبر برگشت.

۱۳۹۱ دی ۱۱, دوشنبه

مدیر بی بی سی فارسی تمام برنامه ها و خط گیری ها را از سران ایران و آیت ا...های ایرانی می گیرد!!!

مستندات زیادی وجود دارد که بی بی سی فارسی کاملا هم مسیر با جمهوری اسلامی قدم بر می دارد وخط گیری های آن نیز از داخل ایران می باشد واگر هم دقت بیشتری کرده باشیم تنها شبکه ای هست که در داخل ایران تبلیغ واز سوی دیگر تنها شبکه ای هست که در مستندات ضد ایرانی که از رسانه ایران پخش می شود مورد ضربه وعوامل وجریان آن مورد نقد وبررسی قرار می گیرند در صورتی که شبکه های زیادی هستند که خوی ضد ایرانی بیشتری دارند ونکات وبرنامه های زیاد ضد آخوندی به نمایش می گذارند و بیان های خیلی تندی نیز روانه سران رژیم می کنند حال چرا باید فقط بی بی سی فارسی مورد حمله جمهوری اسلامی قرار گیرد واین نیست که داخلی ها می خواهند تنها مردم را مشغول این شبکه خودی کنند 
سوال مهمتر که چرا مدیر شبکه شخص (صادق صبا) که دارد در آنسوی مرزها کار آزادی خواهانه انجام می دهد به ایران تردد راحت داشته باشد وبه شهرهای مذهبی سفر کرده وبا مراجع وآیت ا...ها دیدار کند؟

۱۳۹۱ آبان ۲۱, یکشنبه

هاشمی رفسنجانی از خطرناک کردن وضعیت ایران تا بلند کردن دیوار بی اعنمادی ایران و آمریکا

اگر هاشمی مدعی باشد که تغییر کرده است، شاید جای چون و چرا کردن با او نباشد. اما مسئله، مسئله تحریف و جعل تاریخ است. او یکی از مؤثرترین افرادی بود که کشور را به این وضعیت خطرناک کشاند. ولی اینک از فرصت بحرانی موجود استفاده کرده و می‌کند تا گذشته‌ای طلایی از دوران خود بسازد و همه مسائل و مشکلات را به گردن احمدی‌نژاد بیندازد.
دیوار بی‌اعتمادی میان ایران و آمریکا یک شبه درست نشد، این دیوار رفته رفته و با اعمال طرفین ساخته شد. هر چه زمان گذشت، بر بلندی این دیوار افزوده گشت. این دیوار را سیاست‌سازان و تصمیم‌گیران اصلی ساخته‌اند
اینک ما در شرایطی قرار نداریم که به خاطر تاریخ‌سازی جدید بازیگران از تاریخی که خود قبلاً ساخته‌اند، نزاعی در بیندازیم. برای اینکه ابتدا باید ایران و ایرانیان را از این وضعیت خطرناک نجات داد. حفظ ایران و زندگی و سلامت ایرانیان از هر امر دیگری مهم‌تر است.