وقتی صحبت های مرتضی کاظمیان و روح ا...شهسواری دو تن از(فعالان سیاسی وحامیان جنبش سبز)را گوش میدادم که در پاریس در یک گفتگویی شرکت کرده بودند به این نکته برخوردم که می گفتند هدفشان از این روز 25بهمن همین که رژیم ایران یک روز اینترنت را از ترس این جنبش مختل کرد را برای خود وجنبش کافی میدانستند،وقتی هدف و آرزوی اینچنینی آنها که فعالند را شنیدم پایان کار را پیش بینی میکردم.
آه که چه کوتاه....
آه که چه کوتاه....
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر