بیانیه دانشجویان سبز دانشگاه تهران خطاب به شورای هماهنگی راه سبز امید
نماینده وزارت اطلاعات جناب آقای اردشیر امیر ارجمند
با درود
ببخشید شما توسط چه کسی مسئول شورای هماهنگی راه سبز امید شدید؟ از چه کسی اجازه دارید بر خلاف نظر مردم حرف بزنید ، دوستان شما در وزارت اطلاعات به شما دستور دادند که اعلام کنید راهپیمایی سکوت اما نه من و دوستانمان خواهیم آمد ما نمیگوییم الله اکبر فریاد خواهیم زد پاینده ایران شما هم برو کاسه گداییت رو جای دیگه ای بگیر حنای تو برای مردم ایران رنگی نداره وعده ما 25 بهمن با سنگ و چوب از میهنمان دفاع خواهیم کرد.
دانشجویان سبز دانشگاه تهران 25 بهمن 1390
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر