۱۳۹۰ بهمن ۲۴, دوشنبه

پیام من به موسوی

آیا این پیام موسوی، چه رژیم و چه روشسیاسی را دنبال می کند؟. آیا ایشان خود را پرچمدار دفاع از نظام اسلامی نمی داند؟.موسوی از میراث گرانقدر اسلامی سخن می گوید. آیا ممکن است از خوانندگان ما، ما راراهنمایی کنند که این میراث گرانقدر اسلامی کدامست؟شاید منظور آقای موسوی، ساختنبیش از ۵۰ هزار مسجد و به وجود آوردن دهها امامزاده، ترویج خرافات، فالگیری،استخاره، سر کتاب باز کردن، جادوگری، و مانند آن باشد؟. آیا اسلام در کل از ۱۴۰۰سال پیش تا کنون سوای کشتار بیرحمانه، تبعیض، خرافات، عقب گرد اجتماعی و مدنی،ویران کردن شهرها و ساختمان ها، میراث دیگری به جای گذاشته است؟آیا انتخاب واژه«سبز» خود یک نوع سر سپردگی به رژیم آخوندی و دنباله گیری آن نیست؟. آیا هم میهنانما هنوز به این نتیجه نرسیده اند که هدف جنبش سبز نگهداری کامل رژیم اسلامی و تنهاجا به جا شدن بعضی چهره ها خواهد بود؟آیا افرادی چون کدیور، عبدالعلی بازرگان،معصومه قمی، حسین حاج فرج دباغ که با عوامفریبی نام خود را به سروش تغییر داده،ویا ۷۲ تن شهیدان زنده وابسته به لبنان و فلسطین و عده ای که درپس پرده جنبش سبز را اداره می کنند و کسی از هویت آنان آگاهی ندارد، مورد خواستمردم ایران است؟. آیا وقت آن نرسیده که هم میهنان جوان ما با هوش و درایت خود، اینگروههای وابسته به رژیم اسلامی را کنار گذاشته، و با دوری از این تازی پرستان، در پیبازگشت به فرهنگ و ملیت خود باشند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر