آیا این پیام موسوی، چه رژیم و چه روشسیاسی را دنبال می کند؟. آیا ایشان خود را پرچمدار دفاع از نظام اسلامی نمی داند؟.موسوی از میراث گرانقدر اسلامی سخن می گوید. آیا ممکن است از خوانندگان ما، ما راراهنمایی کنند که این میراث گرانقدر اسلامی کدامست؟شاید منظور آقای موسوی، ساختنبیش از ۵۰ هزار مسجد و به وجود آوردن دهها امامزاده، ترویج خرافات، فالگیری،استخاره، سر کتاب باز کردن، جادوگری، و مانند آن باشد؟. آیا اسلام در کل از ۱۴۰۰سال پیش تا کنون سوای کشتار بیرحمانه، تبعیض، خرافات، عقب گرد اجتماعی و مدنی،ویران کردن شهرها و ساختمان ها، میراث دیگری به جای گذاشته است؟آیا انتخاب واژه«سبز» خود یک نوع سر سپردگی به رژیم آخوندی و دنباله گیری آن نیست؟. آیا هم میهنانما هنوز به این نتیجه نرسیده اند که هدف جنبش سبز نگهداری کامل رژیم اسلامی و تنهاجا به جا شدن بعضی چهره ها خواهد بود؟آیا افرادی چون کدیور، عبدالعلی بازرگان،معصومه قمی، حسین حاج فرج دباغ که با عوامفریبی نام خود را به سروش تغییر داده،ویا ۷۲ تن شهیدان زنده وابسته به لبنان و فلسطین و عده ای که درپس پرده جنبش سبز را اداره می کنند و کسی از هویت آنان آگاهی ندارد، مورد خواستمردم ایران است؟. آیا وقت آن نرسیده که هم میهنان جوان ما با هوش و درایت خود، اینگروههای وابسته به رژیم اسلامی را کنار گذاشته، و با دوری از این تازی پرستان، در پیبازگشت به فرهنگ و ملیت خود باشند؟
۱۳۹۰ بهمن ۲۴, دوشنبه
۱۳۹۰ بهمن ۱۸, سهشنبه
چرا علیرضا میبدی وهوشنگ خادمی در برنامه یاران شبکه سلطنتی پارس:کارتر رئیس جمهور پیشین امریکا را بی وجدان خواندند...
صحبت شد که از آقای کارتر پرسیده اند که در مورد فعالیت های اتمی ایران و احتمال دستیابی این کشور به سلاح هسته ای چه فکری می کنید؟ با کمال تأسف ایشان در جواب گفته اند: اسرائیل 300 بمب هسته ای دارد، چه اشکالی دارد ایران هم بمب هسته ای داشته باشد؟
خادمی گفت:آقای جیمی کارتر رهبر ایران را انسانی "محترم" و "با شرف" توصیف کرده است، او همچنین در رابطه با تصرف سفارت آمریکا به دست دانشجویان ایرانی(اشغال لانه جاسوسی در سال 58) گفته است: مشاورین ما خواستار عملکرد جدی تر ما در آن جریان بودند اما من گفتم نه؛ و دیدید که درست می گفتم، چون همه کسانی که دو سال در ایران زندانی بودند، آزاد شدند و همه شان هم زنده و سلامت بودند.
میبدی نیز در همراهی با مهمان برنامه خود افزود:خیلی حیرت انگیز است؛ جیمی کارتر به عنوان یک آدم نیکوکار شناخته می شود اما کسی که اینگونه نظر می دهد باید خیلی بی وجدان باشد، او ظرف 30 سال اخیر حتی یک بار هم در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران سخنی نگفته است. البته اطرافیان آقای کارتر از قبیل برژینسکی هم معمولا از ایران دفاع می کردند.
میبدی نیز در همراهی با مهمان برنامه خود افزود:خیلی حیرت انگیز است؛ جیمی کارتر به عنوان یک آدم نیکوکار شناخته می شود اما کسی که اینگونه نظر می دهد باید خیلی بی وجدان باشد، او ظرف 30 سال اخیر حتی یک بار هم در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران سخنی نگفته است. البته اطرافیان آقای کارتر از قبیل برژینسکی هم معمولا از ایران دفاع می کردند.
۱۳۹۰ بهمن ۱۱, سهشنبه
آرین وطن خواه مدیر شبکه سلطنتی ایران آریایی اصلی ترین دلگرمی جمهوری ایران را مردم احمق میداند!!!
وطن خواه گفت:قبل از انقلاب اسلامی، ایران دموکرات ترین کشور خاورمیانه بود اما با روی کار آمدن جمهوری اسلامی این امر منتفی شد.
وی در ادامه سخنان افزود:
وی در ادامه سخنان افزود:
جمهوری اسلامی برای تقویت و تثبیت خود بیشترین استفاده را از باور موهوم و غیرعقلانی "اسلام" می کند و تکیه اش به اعتقادات پوچ اسلامی است،دلگرمی جمهوری اسلامی نه به سپاه پاسداران است، نه به بسیجی ها است و نه به پول نفت؛ بلکه اصلی ترین دلگرمی اش حمایت مردم احمق!!! است که با تعصبات دینی و به نام خدا و امام رضا(ع) و جمکران از این رژیم دفاع می کنند،داریم می بینیم که طی سه دهه تاریک گذشته، جمهوری اسلامی هرگاه اراده کرد مردم را به خیابان ها بکشاند، شعار داد که اسلام در خطر است و با این بهانه توانست چند میلیون نفر را راهی خیابان ها کند و مانور قدرت بدهد و پشتوانه اجتماعی خود را به رخ بکشد. پشتوانه ای که با دروغ و تزویر و فرصت طلبی و سوءاستفاده از نادانی و حماقت هم میهنان ساده لوح که متأسفانه زیاد هم هستند حاصل شده است.
چیزی که نظام اسلامی به آن می نازد، طبقه ای متعصب و خرافاتی است که خود را مسلمان و معتقد به اسلام ناب محمدی(ص) می داند و به خیال خودش برای رضای خدا از این رژیم پشتیبانی می کند. با نهایت تأسف باید بگویم که متعصبین مذهبی در کشورهای خاورمیانه هم کم نیستند و تحت تأثیر جمهوری اسلامی قرار گرفته اند.
۱۳۹۰ بهمن ۳, دوشنبه
موضع غرب در مورد تحریم ایران رو به سوی گمراهی است؟؟؟
درباره تاثیر آشفتگی غرب در مورد ایران باید گفت:انسان از این وضعیت سردرگم می ماند. آیا حرف های ضد و نقیض از جانب مقامات بلند پایه کشورهای غربی در یک مسیر معین است؟ یا هر کشوری در چارچوب منافع خود تصمیم گیری می کند؟ آنچه مشاهده می گردد این است که تصمیم گیری آن ها قابل اجرا نیست.
سردرگمی غربی ها:اگر حرف وزیر امور خارجه فرانسه درست باشد و نفت ایران تحریم شود این تحریم چگونه اجرا می گردد؟
وقتی ایران قادر است نفت تحریم شده سوریه را هم بفروشد در این صورت چگونه نمی تواند نفت خودش را بفروشد؟ گفتنی است طبق آمارها کل اتحادیه اروپا فقط 18 درصد از نفت ایران را خریداری می کند که در صورت تحریم ضرری به ایران وارد نمی شود چون چین و کشورهای دیگر مشتاقانه خواهان خرید این مقدار نفت از ایران می باشند اما این مقدار نفت در تولید کشورهای این اتحادیه به شدت تاثیر خواهد گذاشت و در این برهه حساس اقتصادی سودی به حال این دولت های مفلوک نخواهد داشت و عملا هم چنین اتفاقی نخواهد افتاد.
۱۳۹۰ دی ۲۸, چهارشنبه
خبری دیگر از مادر فاجعه یعنی(صهیونیست)این بار تجاوز خاخام صهیونیستی به دختران نابالغ!!!
نشریه صهیونیستی جروزالم پست، یک خاخام 70 ساله صهیونیستی مظنون است که به چندین دختر نابالغ تجاوز کرده است و به همین دلیل از سوی پلیس فرانسه تحت بازجویی قرار گرفته است.
اخبار رسانه های فرانسوی حاکی از این است که «دنیل فارهی» که موسس جنبش یهودیان لیبرال فرانسه است و یکی از اعضای ارشد جامعه یهودیان این کشور نیز محسوب می شود، متهم است که چندین دختر نابالغ فرانسوی را مورد تجاوز قرار داده است که تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد و «فارهی» هم اکنون در بازداشت به سر می برد.
«میشل سرفاتی» رئیس جامعه حمایت از یهودیان فرانسه اعلام کرده است: «در صورتی که اتهامات مطرح شده بر ضد این خاخام صهیونیست که یکی از مدافعان سرسخت هولوکاست است درست باشد، این مسئله برای ما یک فاجعه خواهد بود.»
اخبار رسانه های فرانسوی حاکی از این است که «دنیل فارهی» که موسس جنبش یهودیان لیبرال فرانسه است و یکی از اعضای ارشد جامعه یهودیان این کشور نیز محسوب می شود، متهم است که چندین دختر نابالغ فرانسوی را مورد تجاوز قرار داده است که تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد و «فارهی» هم اکنون در بازداشت به سر می برد.
«میشل سرفاتی» رئیس جامعه حمایت از یهودیان فرانسه اعلام کرده است: «در صورتی که اتهامات مطرح شده بر ضد این خاخام صهیونیست که یکی از مدافعان سرسخت هولوکاست است درست باشد، این مسئله برای ما یک فاجعه خواهد بود.»
۱۳۹۰ دی ۲۵, یکشنبه
بر باد رفته ها....
نه اینکه تمام هویت خود را از خانواده پهلوی داریم وهمیشه خود را رهرو راه آن شهریار جان جانان میدانستیم ومیدانیم،پس چرا نمک خورده ونمکدان را می شکنیم با چه روحی در برنامه هامان با شهربانو فرح وشاهزاده پهلوی صحبت می کنیم مگر نه اینکه باید شرم کنیم وسرافکنده باشیم که دل آکنده از اندوه فراق شاهزاده را در دل شهربانو وشاهزاده بیشتر کردیم وکاری کردیم که این عزیزان در غم تنها بمانند
چه خوب بود که می بودیم،اشک های شهربانو وشاهزاده را حداقل در فراق عزیزشان می دیدیم وشاید با نگاهمان حداقل دلگرمی نثار این دو عزیز می کردیم،حال که نبودیم باید در مجامع عمومی جرات وجسارت این را داشته باشیم که اگر صحبتی حرفی در مورد این بی اعتنایی ما به خاندان پهلوی بزرگ با ما شد صبور باشیم وبشنویم شاید....
۱۳۹۰ دی ۱۸, یکشنبه
رابط یکی از سران فتنه با رضا پهلوی چه کسی بود؟
اردشیر امیر ارجمند پس از خروج قانونی و راحت از کشور ، بعنوان نماینده و سخنگوی یکی از سران فتنه حلقه معروف به اتاقفکر جنبش سبز در خارج از کشور در کنار افرادی همچون محسن کدیور، عطاءا... مهاجرانی ، عبدالکریم سروش و اکبر گنجی قرار گرفت.. اما نخوت و تکبر جماعت فوق الذکر از طرفی و مصاحبه های نحیف مجتبی واحدی با رسانههای مختلف ضد انقلاب بدلیل بی اطلاعی از اوضاع ایران و جهان و سخنان سبک وتحلیل های مضحک او به تدریج وی را طرد کردند.
سیر نزولی مجتبی واحدی بلافاصله مورد توجه «اردشیر امیر ارجمند» مشاور و سخنگوی یکی دیگر از سران فتنه در خارج قرار گرفت.
امیر ارجمند که چندی پیش اسناد ارتباطاتش با گروهک تروریستی منافقین منتشر شد و برادرش نیز عضو شورای فرماندهی منافقین است از مطرود بودن واحدی نهایت سوء استفاده را بعمل آورد و عملاً او را بعنوان گماشته خود بکار گرفت.ابتدا نابرده را همراه با رجب علی مزروعی (از اعضای فراری حزب منحله مشارکت ) بعنوان اعضای تشکل به اصطلاح پنهان موسوم به « شورای هماهنگی راه سبز امید » بکار گرفت. اما روحیه خودنمایانه واحدی و لو دادن عضویتش در آن تشکل به اصطلاح پنهان و نیز اعتراض افرادی همچون محسن کدیور و عبدالکریم سروش (در خارج ) و شیخ عبدا.... ن ، عباس . ع و سعید . ح ( در داخل ) به عضویت افراد بی مایه در شورایی که قرار بود نقش شورای فرماندهی فتنه گران در خارج را ایفا کند ، مجدداً موجب کنار گذاشتن مجتبی واحدی گردید.افشای خبر ارتباط واحدی با رضا پهلوی می تواند نشان دهنده عمق منجلابی باشد که سران فتنه بطور آگاه یا ناآگاه گرفتار آن شده اند.
این ارتباط کامل کننده حلقه خیانت و تباهی فتنه گران است. ارتباط نماینده و سخنگوی یکی از سران فتنه با رضا پهلوی ( نماد سلطنت ) ، و ارتباط نماینده و سخنگوی یکی دیگر از سران فتنه ( یعنی امیر ارجمند ) با سازمان جاسوسی فرانسه و گروهک تروریستی منافقین و ارتباط جملگی فتنه گران فراری با کانون اصلی صهیونیزم و بهائیت ( یعنی بیبی سی فارسی ) حنیف مزروعی ( پسر رجب علی مزروعی ) ، زنجیره ارتباطات فتنه ، ضد انقلاب ، تروریزم ، سازمانهای جاسوسی غربی و رژیم اشغالگر قدس را کامل کرده است. از این جهت مدعیان اصلاح طلبی باید موضع خود را روشن کنند.
اشتراک در:
پستها (Atom)






