۱۳۹۱ مهر ۲۴, دوشنبه
۱۳۹۱ مهر ۱۹, چهارشنبه
بیدار باش،داستان خانواده هاشمی نشان دادن قدرت جمهوری اسلامی است وبس!!!
سیدمحمود علیزاده طباطبایی(وکیل مهدی هاشمی) با توجه به برخی از خبرها در مورد «ابراز رضایت
خانواده هاشمی رفسنجانی از نحوه برخورد دستگاه قضا ایران با مهدی و فائزه هاشمی»
گفت: آقای هاشمی گفتند که انتظار داریم با مهدی طبق قانون رفتار کنند و اگر
دیدیم روال غیرقانونی طی میشود، حتما عکسالعمل نشان میدهیم.
در جای دیگر هم هاشمی گفته است که به کار دستگاه قضا در ایران اعتقاد دارم ومی دانم کار خود را در این زمینه به درستی انجام میدهد
با گفته های تآمل برانگیز این آقای رئیس مصلحت چه چیزها که به ذهن انسان خطور نمی کند وحرفهای چند سوی آنان باید خیلی چیزها را روشن سازد!
۱۳۹۱ مهر ۴, سهشنبه
شورای ملی یعنی چک سفید دادن به رضا پهلوی
همه چیز روشن و آشکار است که امضا پای چنين بیانیه ای(شورای ملی) که در واقع لبیک
نامه است ،لبیک به فرد و گروه سلطنت طلبان تندرو تلقی میشود و دادن چک
سفید به شخص آقای رضا پهلوی میباشد
آقای رضا پهلوی در تحمیق ملت ایران و
روشنفکران تا آنجا پیش رفته اند که به جای پاسخگویی به مصاحبه پر از منیت
خود با مجله فوکوس و موضوع شکایت خود از خامنهای که درآن سعی بر
تبلیغ خویش داشتند نه محکومیت خامنه ای ،اینک ورقه ای با سر تیتر سفید که
جای فرستنده درآن خالی است را جلوی پای فعالان سیاسی باسابقه و متفکّرین
گذاشته تا ابتدا آنها امضا بزنند آنگاه در محل فرستنده نام خود را بنویسند!
و در اینراه از مقدّس ترین واژه یعنی ملی سو استفاده میکنند.
۱۳۹۱ شهریور ۶, دوشنبه
چرا این روزها بان کی مون شده پدر یتیمان...
چرا بجای نامه های عاشقانه ورمانتیک به بان كی
مون٬ كه غالبا از طرف دوم خردادیهای امروز سبز داده میشود تا با ایجاد یك
امید تصنعی مردم را بدنبال نخود سیاه بفرستند مانند قبل و بسكوت بكشانند٬
باید به مردم گفت که گول این حرف ها را نخورید که اینها بیشتر به دنبال
اهداف خود هستند که بتوانند از آن نان بخورند مانند گذشته ها که رسیدن به
قدرت وبیچاره کردن عده ای ازجوانان آزاد اندیش را دنبال کردند.
این كنفرانس قرار است پایه های سیاسی جمهوری اسلامی را محكم كند وکمی نیز وضعیت اقتصادی آنان را بهبود ببخشد.
دوم خردادیها نشان داده اند که طبق گذشته طرح کمک به جمهوری اسلامی را دارند نمی دانم چرا فکر می کنند “بان كی مون” آمده ایران زندانی آزاد كند یا حتی شرایط آنها را بهبود ببخشد.
این كنفرانس قرار است پایه های سیاسی جمهوری اسلامی را محكم كند وکمی نیز وضعیت اقتصادی آنان را بهبود ببخشد.
دوم خردادیها نشان داده اند که طبق گذشته طرح کمک به جمهوری اسلامی را دارند نمی دانم چرا فکر می کنند “بان كی مون” آمده ایران زندانی آزاد كند یا حتی شرایط آنها را بهبود ببخشد.
۱۳۹۱ خرداد ۲۴, چهارشنبه
اردشير اميرارجمند نفوذي وزارت اطلاعات در ميان اپوزيسيون ومردم!!!
اتفاقي كه تا امروز افتاده آن است كه اين دعوت به تجمع از طرف حاميان جدي گرفته نشده
و به همين دليل نه تنها سودي نداشته، بلكه باعث نا اميدي و سرخوردگي بيشتر حاميان جنبش
شده است. عدم حضور محسوس و مشخص افراد در اين تجمع ها، نه تنها اعتماد به نفس در ميان
حاميان جنبش را كاهش داده، بلكه حاكميت را نيز در برخورد با حاميان اين جنبش و معرفي
آن به عنوان يك جنبش مرده، جسورتر كرده است
مهم ترين اتفاقي كه براثر دعوت هاي تكراري
و بي ثمر شوراي هماهنگي سبز رخ داده، چيزي نيست جز قدرت گرفتن تفكري كه از ابتدا نيز
با حضور در خيابان ها و سياست خياباني مخالف بود
از طرف ديگر در اين مدت، شاهد باز شدن چندين
شكاف مختلف در ميان حاميان جنبش سبز بوده ايم. از طرفي ميان نيروهاي داخل و خارج، شكاف
ها بيش از پيش شده است
اعضاي شورا هيچ كاري انجام نداده اند، فقط هر چند صباحي بيانيه اي مي نويسند و ديگر
هيچ!
آنها حتي جرأت بازنگري در منشور جنبش را ندارند و به مصداق خودگويي و خودخندي،
پس از هر دعوت به تجمعي، خبر از حضور باشكوه مي دهند، بدون اينكه مستندي براي اين سخنان
خود ارائه كنند
شوراي هماهنگي سبز، در مدتي كه از زمان
تشكيل آن مي گذرد، اگر نگوييم مهم ترين نقش، اما يكي از مهم ترين نقش ها را در ريزش
نيروها بروز اختلافات مختلف در آن و پراكنده و مأيوس كردن نيروها داشته است.
مهمترین مسئله این است که بسياري از محافل وبخصوص روشنفکران خارجی،شوراي مذكور و اردشير اميرارجمند را نفوذي وزارت اطلاعات در ميان اپوزيسيون ومردم
معرفي مي كنند.
۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۳, شنبه
شکنجه هم شکنجه های قدیم(چگونگی شکنجه ساواک از زبان یک فعال اپوزیسیون شکنجه شده)
حشمت رئیسی فعال سوسیال دموکرات در گفتگو با تلویزیون ماهواره ای "کانال
یک به چگونگی شکنجه های وحشناک ساواک در زندان ها اشاره و
به عنوان نمونه از یکی از آن شکنجه ها، که خود در زندان ساواک تجربه کرده
بود پرده برداشت.
او گفت:یک شکنجه بسیار سختی وجود داشت که در میان زندانیان "ساواک" به "آپولو" معروف بود و زندانی را درون این دستگاه قرار می دادند و یک کلاه "کاسکت" بر سر زندانی گذاشته می شد تا فریاد های طبیعی زندانی بر اثر شکنجه چندین برابر بازتاب داشته باشد تا اعصاب زندانی به هم بریزد و دست ها و پاهای زندانی بسته می شد و با کابل های 8 لایه که از قطر زیادی درست شده بودند و درد استخوانی ایجاد می کرد بر بدن زندانی و کف پاها ضربه زده می شد.
او گفت:یک شکنجه بسیار سختی وجود داشت که در میان زندانیان "ساواک" به "آپولو" معروف بود و زندانی را درون این دستگاه قرار می دادند و یک کلاه "کاسکت" بر سر زندانی گذاشته می شد تا فریاد های طبیعی زندانی بر اثر شکنجه چندین برابر بازتاب داشته باشد تا اعصاب زندانی به هم بریزد و دست ها و پاهای زندانی بسته می شد و با کابل های 8 لایه که از قطر زیادی درست شده بودند و درد استخوانی ایجاد می کرد بر بدن زندانی و کف پاها ضربه زده می شد.
او ادامه داد:وقتی مرا دستگیر کردند با این
دستگاه به مدت ده روز به طور مرتب شکنجه می دادند به طوریکه آرزوی مرگ می
کردم و آنقدر شکنجه دادند که به حال مرگ افتادم و پاهایم چنان متورم شد که
تیم پزشکی می خواست بر اثر عفونت و سیاهی پاهایم را قطع کند اما یک دکتر
دیگر توانست با تلاش خود از این کار جلوگیری کند. اما بر اثر این شکنجه ها
تقریبا کلیه هایم از کارافتاد و دستگاه تناسلی ام دچار عفونت شد و خون جاری
می شد.
۱۳۹۱ فروردین ۲۲, سهشنبه
درخواست کمک مالی شاهزاده پهلوی از اسرائیل!!!
شاهزاده رضا پهلوی فرزند شاه سابق ایران در مصاحبه ای با یک شبکه تلویزیونی اسرائیل پخش شد تاکید کرد که بمباران ایران به سود نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.
شاهزاده در ادامه خواستار آن شد که اسرائیل توانمندی های تکنولوژیک و مالی خود را در راستای حمایت از اپوزیسیون ایران به کار گیرد.
شاهزاده در ادامه خواستار آن شد که اسرائیل توانمندی های تکنولوژیک و مالی خود را در راستای حمایت از اپوزیسیون ایران به کار گیرد.
درست است سرکیسه نمودن کشورهای غربی وآمریکا ازسوی اپوزیسیون خارج نشین وآزادیخواه همواره در جذب بودجه های اختصاص یافته برای آزادی ایران با یکدیگر جدال و مسابقه دارند.
موضوعات زیادی میتوان در این صحبت های شاهزاده جستجو کرد وآن این است که ایشان با یک ترفندی مخالفت می کند با حمله نظامی به ایران از سوی اسرائیل وآمریکا واز سوی دیگر میخواهد با کمک مالی گرفتن از آنها از مردم ایران حمایت کند.
سوالی که اینجا مطرح است این است که آیا حمایت از مردم ایران میتواند به هر قیمتی باشد؟
وسوال مهمتر این است که کمک گرفتن از اسرائیل باید در راستای اهداف خود آنها باشد وآنها که به شما کمک کنند از شما چه میخواهند واین فکر نیست که خواست های آنها میتواند از حمله نظامی برای مردم ایران گرانتر تمام شود؟
اشتراک در:
پستها (Atom)




