اینبار دیگر آبروی رهبران ساختگی جنبش سبزرفت. حتی دستار بدستان سبز آن در غرب هم همچنین. بی آبرو شدند.بهترین پیام به مردم ایران این بود که مردممصر و کشورهای دیگرمنطقه، مداوم و پیوسته به خیابان آمدن آنها بود. حتی با کشتهدادن بسیار باز آمدند.حتی در لیبی با آن کشتار وحشیانه باز به خیابان آمدند.با یک پیام چنین آشکاری چگونه می توان مردمرا از این سالگرد به آن سالگرد به خیابان دعوت نمود؟آقای سازگارا چند روز پیش گفتآقای کروبی و موسوی رهبران جنبش سبزهستند!! آقای سازگارا و برخی دیگرچه اصراریدارند که این رهبران را بمردم تزریق کنند؟
مگر ما یکبار با طناب پوسیده آنها به تهچاه نیفتادیم؟
اصلاً یکی بمن بگوید که این رهبران جنبشسبز چه کسانی هستند و چه کارنامه ایی دارند؟ این شورای رهبری سبز کیست و چه کسانیدر آن لانه کرده اند؟
مگر همین سایت جرس نبود که به سرپرستی یکآخوند بنام کدیور آنهم در آمریکا گفت مردم ایران گفتند هم غزه هم لبنان جانم فدایایران؟ اگر اعتراض مردم نبود سازگارا هم لب به سخن هم نمی گشود
براستی چرا با مردم خود چنین رفتاری می کنید؟
پرسش اینجاست چرا آمریکا یا غرب رهبری مردمرا با کارت سوخته رهبری میکند؟ در حال حاضر از تمام رسانه های غربی کسانیکه خود ازبدنه نظام آخوندی بودند سخن می رانند. اگر پرونده کسانی که در آمریکا و سایر رسانهها می خواهند بزور جنبش سبز را رهبری کنند مطاله کنیم خواهیم دید که همگی قبلا یاسپاهی بودند یا اینکه بگونه ایی در نظام آخوندی سهیم بودند.در این طیف از اکبرگنجی گرفته تا عبادی تا سازگارا و...دیگر همگی خواهان سرنگونی این نظام نیستندآنها خواهان یک نظام معتدل و یک رفرم در خود همین نظام آخوندی هستند.بارها نقاباین افراد بزمین افتاد ولی انگار نه انگار و باز تلاش دارند موسوی و کروبی را بهجنبش سبز تنقیه کنند. سپاه و آخوندها هم یک مانور سیاسی دادند و فشار بیشتری بهموسوی و کروبی آوردند تا بیشتر مردم را تحریک کنند که آنها درجایگاه رهبری سبزتثیت کنند.