۱۳۹۰ اسفند ۲۳, سه‌شنبه

عده ای میخواهند روز رستاخیز را به جمعه موکول کنند!!!

در وبلاگ تیمسار نیوز خوندم که از جانب گروه عقاب اطلاع داده شده بود که به علت مشکلات پیش آمده روز 23اسفند به جمعه 26 اسفند موکول شده است.

هم وطنان عزیز 
با درود
به دلیل مشکلات پیش آمده در شورای عالی سازمان و به صلاحدید اعضاء گروه عقاب ایران روز رستاخیز دوم که 23 اسفند 1390 همزمان با چهارشنبه سوری اعلام شده بود به تاریخ 26 اسفند 1390 روز جمعه ساعت 10 صبح موکول شده است ، اطلاعیه های بعدی متعاقبا اعلام میگردد این برنامه ریزی دقیق با دکترین گروه عقاب سازگاری دارد.
فرمانده سیاسی نظامی عقاب ایران تیمسار مهمدی روحانی
این متن آن وبلاگ بود که عده ای قصد گمراه کردن آنرا دارند.

۱۳۹۰ اسفند ۱۴, یکشنبه

از بخت بدم آیینه فروش شهر کوران شده ام...

چی فکر میکردیم چی شد چی تصور میکردیم چی پیش اومد...
من فکر میکنم بعضی اوقات تاکییدهای زیادی بیشتر کار دست آدم میده اینقدر که هرکس از راه رسید گفت تحریم هرکس از راه رسید گفت شرکت نمی کنیم توی این انتخابات،همین باعث شد که حرف افراد کارآمد هم دیگه زیاد بزرگی نداشته باشه،و وقتی از هرکسی سوال میشد که چرا شرکت کردی گفتن یک عده میگفتن شرکت نکنین ما اومدیم شرکت کردیم،منظورشون از اون یک عده کسایی بودن که چه در خارج وچه در داخل هیچ محبوبیتی نداشتن مثل همین آقای سرکاری(خاتمی).

۱۳۹۰ اسفند ۸, دوشنبه

خلافی ماشین=مبلغ جریمه200هزار تومان=تخلف مورد نظر=سربازدن از دستور=مکان نرفتن سر صندوق رای

حتما شنیدید که بعضی از افراد میگن من اصلا بوشهر نرفتم تا حالا یا فلان شهر نرفتم که تو خلافی ماشینم جریمه ای از بوشهر برام ثبت شده و...
آره آق شوفر شما اصلا بوشهر یا فلان شهر نرفتی یا شمال نرفتی در فلان تاریخ ولی اینو قبول داری که فلان تاریخ سر صندوق رای هم نرفته بودی این جریمه یکی از جریمه های مکان صندوقی هستش آره داداش اینجوریه...
با توجه به بالا رفتن جریمه ها وسال جدید این جریمه های اینجور مکانی بیشترم میشه داداش آره اینجوریه...

۱۳۹۰ بهمن ۲۶, چهارشنبه

25بهمن چه آرزوی کوتاهی که برخی داشتند...

وقتی صحبت های مرتضی کاظمیان و روح ا...شهسواری دو تن از(فعالان سیاسی وحامیان جنبش سبز)را گوش میدادم که در پاریس در یک گفتگویی شرکت کرده بودند به این نکته برخوردم که می گفتند هدفشان از این روز 25بهمن همین که رژیم ایران یک روز اینترنت را از ترس این جنبش مختل کرد را برای خود وجنبش کافی میدانستند،وقتی هدف و آرزوی اینچنینی آنها که فعالند را شنیدم پایان کار را پیش بینی میکردم.
آه که چه کوتاه....

۱۳۹۰ بهمن ۲۴, دوشنبه

بیانیه دانشجویان سبز دانشگاه تهران خطاب به شورای هماهنگی راه سبز امید

بیانیه دانشجویان سبز دانشگاه تهران خطاب به شورای هماهنگی راه سبز امید
نماینده وزارت اطلاعات جناب آقای اردشیر امیر ارجمند
با درود
ببخشید شما توسط چه کسی مسئول شورای هماهنگی راه سبز امید شدید؟ از چه کسی اجازه دارید بر خلاف نظر مردم حرف بزنید ، دوستان شما در وزارت اطلاعات به شما دستور دادند که اعلام کنید راهپیمایی سکوت اما نه من و دوستانمان خواهیم آمد ما نمیگوییم الله اکبر فریاد خواهیم زد پاینده ایران شما هم برو کاسه گداییت رو جای دیگه ای بگیر حنای تو برای مردم ایران رنگی نداره وعده ما 25 بهمن با سنگ و چوب از میهنمان دفاع خواهیم کرد.
دانشجویان سبز دانشگاه تهران 25 بهمن 1390

بدون شرح...

چرا جنبش و خیزش مردم ایران چندین سال است به هدف نمی رسد؟

اینبار دیگر آبروی رهبران ساختگی جنبش سبزرفت. حتی دستار بدستان سبز آن در غرب هم همچنین. بی آبرو شدند.بهترین پیام به مردم ایران این بود که مردممصر و کشورهای دیگرمنطقه، مداوم و پیوسته به خیابان آمدن آنها بود. حتی با کشتهدادن بسیار باز آمدند.حتی در لیبی با آن کشتار وحشیانه باز به خیابان آمدند.با یک پیام چنین آشکاری چگونه می توان مردمرا از این سالگرد به آن سالگرد به خیابان دعوت نمود؟آقای سازگارا چند روز پیش گفتآقای کروبی و موسوی رهبران جنبش سبزهستند!! آقای سازگارا و برخی دیگرچه اصراریدارند که این رهبران را بمردم تزریق کنند؟
مگر ما یکبار با طناب پوسیده آنها به تهچاه نیفتادیم؟
اصلاً یکی بمن بگوید که این رهبران جنبشسبز چه کسانی هستند و چه کارنامه ایی دارند؟ این شورای رهبری سبز کیست و چه کسانیدر آن لانه کرده اند؟
مگر همین سایت جرس نبود که به سرپرستی یکآخوند بنام کدیور آنهم در آمریکا گفت مردم ایران گفتند هم غزه هم لبنان جانم فدایایران؟ اگر اعتراض مردم نبود سازگارا هم لب به سخن هم نمی گشود
براستی چرا با مردم خود چنین رفتاری می کنید؟
پرسش اینجاست چرا آمریکا یا غرب رهبری مردمرا با کارت سوخته رهبری میکند؟ در حال حاضر از تمام رسانه های غربی کسانیکه خود ازبدنه نظام آخوندی بودند سخن می رانند. اگر پرونده کسانی که در آمریکا و سایر رسانهها می خواهند بزور جنبش سبز را رهبری کنند مطاله کنیم خواهیم دید که همگی قبلا یاسپاهی بودند یا اینکه بگونه ایی در نظام آخوندی سهیم بودند.در این طیف از اکبرگنجی گرفته تا عبادی تا سازگارا و...دیگر همگی خواهان سرنگونی این نظام نیستندآنها خواهان یک نظام معتدل و یک رفرم در خود همین نظام آخوندی هستند.بارها نقاباین افراد بزمین افتاد ولی انگار نه انگار و باز تلاش دارند موسوی و کروبی را بهجنبش سبز تنقیه کنند. سپاه و آخوندها هم یک مانور سیاسی دادند و فشار بیشتری بهموسوی و کروبی آوردند تا بیشتر مردم را تحریک کنند که آنها درجایگاه رهبری سبزتثیت کنند.