۱۳۹۱ بهمن ۳, سه‌شنبه

درخواست فائزه هاشمی از یک نماینده مجلس حکومتی در بازدیدش چه بود؟


در خواست اول :خواسته های او با توجه به وضعیت خانوادگی او مطرح شده مثلا او به نوع غذا ایراد می‌گرفت که باید گفت شاید هم حق دارد زیرا او غذاهایی را که همه می‌خورند نمی‌خورده او بچه آهو میخورده الان نمی خوره
در خواست دوم: فائزه هاشمی همچنین خواستار آزادی مشروط برخی زندانیانی شد که نیمی از مدت زندان خود را متحمل شده‌اند(یعنی خودش)
در خواست سوم: جمع‌آوری دوربین‌های مدار بسته از دیگر خواسته‌های فائزه هاشمی در دیدار با نمایندگان مجلس حکومت ایران از زندان اوین بوده است!احتمالا او میخواهد شیطنت هایی انجام دهد که دوربین ها مانع فائزه خانوم هستند
ناگفته نماند که برادر فائزه هم قبل تر در یک هتلی در شمال زندانی بود که مدتی قبل با وثیقه 12 میلیاردی به آغوش خانواده اکبر برگشت.

۱۳۹۱ دی ۱۱, دوشنبه

مدیر بی بی سی فارسی تمام برنامه ها و خط گیری ها را از سران ایران و آیت ا...های ایرانی می گیرد!!!

مستندات زیادی وجود دارد که بی بی سی فارسی کاملا هم مسیر با جمهوری اسلامی قدم بر می دارد وخط گیری های آن نیز از داخل ایران می باشد واگر هم دقت بیشتری کرده باشیم تنها شبکه ای هست که در داخل ایران تبلیغ واز سوی دیگر تنها شبکه ای هست که در مستندات ضد ایرانی که از رسانه ایران پخش می شود مورد ضربه وعوامل وجریان آن مورد نقد وبررسی قرار می گیرند در صورتی که شبکه های زیادی هستند که خوی ضد ایرانی بیشتری دارند ونکات وبرنامه های زیاد ضد آخوندی به نمایش می گذارند و بیان های خیلی تندی نیز روانه سران رژیم می کنند حال چرا باید فقط بی بی سی فارسی مورد حمله جمهوری اسلامی قرار گیرد واین نیست که داخلی ها می خواهند تنها مردم را مشغول این شبکه خودی کنند 
سوال مهمتر که چرا مدیر شبکه شخص (صادق صبا) که دارد در آنسوی مرزها کار آزادی خواهانه انجام می دهد به ایران تردد راحت داشته باشد وبه شهرهای مذهبی سفر کرده وبا مراجع وآیت ا...ها دیدار کند؟

۱۳۹۱ آبان ۲۱, یکشنبه

هاشمی رفسنجانی از خطرناک کردن وضعیت ایران تا بلند کردن دیوار بی اعنمادی ایران و آمریکا

اگر هاشمی مدعی باشد که تغییر کرده است، شاید جای چون و چرا کردن با او نباشد. اما مسئله، مسئله تحریف و جعل تاریخ است. او یکی از مؤثرترین افرادی بود که کشور را به این وضعیت خطرناک کشاند. ولی اینک از فرصت بحرانی موجود استفاده کرده و می‌کند تا گذشته‌ای طلایی از دوران خود بسازد و همه مسائل و مشکلات را به گردن احمدی‌نژاد بیندازد.
دیوار بی‌اعتمادی میان ایران و آمریکا یک شبه درست نشد، این دیوار رفته رفته و با اعمال طرفین ساخته شد. هر چه زمان گذشت، بر بلندی این دیوار افزوده گشت. این دیوار را سیاست‌سازان و تصمیم‌گیران اصلی ساخته‌اند
اینک ما در شرایطی قرار نداریم که به خاطر تاریخ‌سازی جدید بازیگران از تاریخی که خود قبلاً ساخته‌اند، نزاعی در بیندازیم. برای اینکه ابتدا باید ایران و ایرانیان را از این وضعیت خطرناک نجات داد. حفظ ایران و زندگی و سلامت ایرانیان از هر امر دیگری مهم‌تر است.

۱۳۹۱ مهر ۱۹, چهارشنبه

بیدار باش،داستان خانواده هاشمی نشان دادن قدرت جمهوری اسلامی است وبس!!!

سیدمحمود علیزاده طباطبایی(وکیل مهدی هاشمی) با توجه به برخی از خبرها در مورد «ابراز رضایت خانواده هاشمی رفسنجانی از نحوه برخورد دستگاه قضا ایران با مهدی و فائزه هاشمی» گفت: آقای هاشمی گفتند که انتظار داریم با مهدی طبق قانون رفتار کنند و اگر دیدیم روال غیرقانونی طی می‌شود، حتما عکس‌العمل نشان می‌دهیم.
در جای دیگر هم هاشمی گفته است که به کار دستگاه قضا در ایران اعتقاد دارم ومی دانم کار خود را در این زمینه به درستی انجام میدهد
با گفته های تآمل برانگیز این آقای رئیس مصلحت چه چیزها که به ذهن انسان خطور نمی کند وحرفهای چند سوی آنان باید خیلی چیزها را روشن سازد!

۱۳۹۱ مهر ۴, سه‌شنبه

شورای ملی یعنی چک سفید دادن به رضا پهلوی

همه چیز روشن و آشکار است که امضا پای چنين بیانیه ای‌(شورای ملی) که در واقع لبیک نامه است ،لبیک به فرد و گروه سلطنت طلبان تندرو تلقی‌ میشود و دادن چک سفید به شخص آقای رضا پهلوی می‌باشد 
آقای رضا پهلوی در تحمیق ملت ایران و روشنفکران تا آنجا پیش رفته اند که به جای پاسخگویی به مصاحبه پر از منیت خود با مجله فوکوس و موضوع شکایت خود از خامنه‌ای که درآن سعی‌ بر تبلیغ خویش داشتند نه محکومیت خامنه ای ،اینک ورقه ای‌  با سر تیتر سفید که جای فرستنده درآن خالی‌ است را جلوی پای فعالان سیاسی باسابقه و متفکّرین گذاشته تا ابتدا آنها امضا بزنند آنگاه در محل فرستنده نام خود را بنویسند! و در اینراه از مقدّس‌ ترین واژه یعنی‌ ملی‌ سو استفاده میکنند.

۱۳۹۱ شهریور ۶, دوشنبه

چرا این روزها بان کی مون شده پدر یتیمان...

چرا بجای نامه های عاشقانه ورمانتیک به بان كی مون٬ كه غالبا از طرف دوم خردادیهای امروز سبز داده میشود تا با ایجاد یك امید تصنعی مردم را بدنبال نخود سیاه بفرستند مانند قبل و بسكوت بكشانند٬ باید به مردم گفت که گول این حرف ها را نخورید که اینها بیشتر به دنبال اهداف خود هستند که بتوانند از آن نان بخورند مانند گذشته ها که رسیدن به قدرت وبیچاره کردن عده ای ازجوانان آزاد اندیش را دنبال کردند.
این كنفرانس قرار است پایه های سیاسی جمهوری اسلامی را محكم كند وکمی نیز وضعیت اقتصادی آنان را بهبود ببخشد.
دوم خردادیها نشان داده اند که طبق گذشته طرح کمک به جمهوری اسلامی را دارند نمی دانم چرا فکر می کنند “بان كی مون” آمده ایران زندانی آزاد كند یا حتی شرایط آنها را بهبود ببخشد.